Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Orijen
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 23:36

Vi fodrer vores rottweilere med Orijen.

Det fungerer de alle super fint på det, der kommer ikke nær så meget ud som der kommer ind :)

Den gamle får Senior, den lille Puppy og de andre almindelig Adult.

Orijen er 70% Kød og 30% grønt, der er ingen kornprodukter i overhovedet, hvilket jeg godt kan li.

De er alle fine i pelsen.

Det ligger dog i den dyre ende hvis man køber det i DK, lige over 500.- for 13½ kg. Vi bestiller vores i udlandet.

Stine

0
0
Svar på denne tråd

Har...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2008 23:39

Jeg har haft dårlige erfaringer med Olivers. Mine hunde blev grimme i pelsen, og har senere hørt om hunde der har udviklet allergi af det.

Rollo: Jeg er sikker på at din dyrlæge er meget kompetent - har jo læst herinde at du absolut ved hvordan de skal behandles Dog skal du lige have med i dine beregninger at han/hun også skal have brød på bordet, så det er ganske nemt lige at sælge dig en sæk foder med. Jeg arbejder selv i en dyrehandel, og kommer af den grund til mange kurser hos både Hills, Eukanuba, RC osv., og de understreger hver gang at der ikke er forskel på foderet fra dyrlægen, og det vi må sælge i forretningerne - HVIS man vel at mærke har en sund og rask hund eller kat. Foderet til veterinært brug er til hunde med led/mave/hjerte/... problemer som ikke får netop deres behov dækket af foderet vi sælger. Lige som man ikke kan fremhæve det ene mærke frem for det andet af de ovennævnte, da de alle er supergode, men det ene virker måske bedre for den ene hund end for den anden.