Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Albion.
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 14:47

Jeg har prøvet en Albion Style på min hest og det ser ud som om at det er sådan en sadel jeg skal ud at lede efter. Men er der nogen af jer Albionejere der kan fortælle om forskellen mlm de forskellige modeller? - altså udover de forskelle man umiddelbart kan se; tænker især på hvilke hesterygge de forskellige modeller egner sig til.

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Albion...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 15:16

Jeg kender ikke lige forskellen på modellerne.

Jeg blev anbefalet en Albion K2 Legend af min daværende dyrlæge, da den skulle give mere skulderfrihed til hesten.

Jeg er så glad for den sadel....og det samme er min hest. Hun har haft rygproblemer, men der er ingen problemer nu og slet ikke med den sadel også en af mine HAF underlag En helt anden hest

Kan kun anbefale denne sadel

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvilke problemer....
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 19:58

- havde din hest med ryggen? Jeg har de sidste to år redet i en Isabell Werth (tilpasset ef sadelmager) men min hest har tabt muskler og er blevet mere svajrygget, så nu ligger den elendigt. Hvad er et HAF underlag?

Gurli.

0
0
Svar på denne tråd

Dumdidum
Forfatter: 
Dato:  07-07-2008 20:23

Hun er væltet bagover på betongulv og har haft behandling af massør, kiropraktor osv. Hun er nu i bedring og igang med at træne rygmusklerne...

HAF underlag er et super underlag. Den har nogle "puder" ved rygsøjlen...og er tykt og med sådan dupper, som massere hesten under ridningen....De er super gode

hilsen Jane

Ghandi

*24/6-1992 - 23/10-2006*

Sov sødt

www.milan-cherie.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider