Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Skiferie - Hvilket bureau ?
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:31

Jeg står og skal forsøge at arrangere en skitur til vinter.

Skal så have lavet en mail, med forslag til steder, priser osv.

Jeg er blevet anbefalet steder i både Sverige, Italien og Østrig.

Men mangler et bureau jeg kan bestille igennem.

Jeg har kigget meget på Team Benns, da jeg synes det er overskueligt, masser af info, og nogle fornuftige priser. Synes dog ikke udvalget er så stort.

Burauet skal tilbyde total løsninger (indkvartering, liftkort, skileje og TRANSPORT)

Hvem kan I anbefale?

Kan i anbefale et super godt skisted, er det også velkomment :)

Niveauet er fra folk der aldrig har stået på ski, til nogle der har været afsted flere gange hvert år siden de var små.

Aldersgruppen er 20-25.

Indehaver af DAMP-ponyen!

Rokoko - Hvil i fred min skat

0
0
Svar på denne tråd

**smil**
Forfatter: 
Dato:  29-06-2008 14:35

jeg kan på det varmeste anbefale at rejse med Northlander.send dem en mail i stedet for at se på deres egentlige tilbud- fortæl lidt om hvad i ønsker jer, og så er jeg ret sikker på at de rykker op med noget godt

hav en super tur når tiden kommer

Prøvekaniner søges til træning i telepatisk kontakt med dyr. se mere i præs.

0
0
Svar på denne tråd

ski ferie
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 14:18

Prøv http://team-benns.com/ de har et godt ry med ski rejser ved jeg

God tur når det bliver tid for det ...Gid det var mig men må ikke pga mit dumme knæ

Hilsen Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Højmark Rejser
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 14:44

Hvad med Højmark Rejser - de har et stort udvalg i Østrig:

www.hojmark.dk

BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges

0
0
Svar på denne tråd

Højmark og Benns
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 15:55

Jeg har rejst med både Højmark og Team Benns. Alle gange har vi haft nogle gode ferier. Så ros til begge bureauer herfra

Den største forskel jeg kan påpege er guideservicen. Hos Højmark var den OK, mens den hos Team Benns var nærmest ikke eksisterende.

Så hvis du helst ser at guiden møder op på hotellet hver aften, deltager i planlagte afterski-arrangementer og hjælper med læge- og hospitalsbesøg ved uheld, skal du nok ikke rejse med Benns.

Det var i øvrigt i Saalabch (Østrig) i 2008 vi var knap så heldige med Benns. Det skal dog siges at hotellet var fint (vi kendte det i forvejen), transporten gik godt, servicen på den danske kontor er fint og der er mange andre positive ting at Benns, men forventer man god guideservice, bliver man skuffet.

God tur når du kommer så langt... Hvis du tager til Saalbach i uge 5 næste år, kan det være vi mødes . Det kan varmt anbefales. Super gode pister til alle niveauer, masser af restauranter og afterskisteder. Vi skal af sted for 5. gang næste år

Mvh Malene Andersen

0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  30-06-2008 20:19

Saalbach er et super lækkert sted, og der er noget for de fleste. Altså, de super hardcore skiløbere vil måske finde det lidt for tamt, men er man middelgod - god er det fint.

Chamonix kan IKKE anbefales til begyndere, begynderpisterne er nærmest ikke-eksisterende. Fedt som begynder, der er motorikspasser og aldrig har set et par ski før, at starte op med blå-røde pister Afterkiing stederne kan vi dog ikke klage over ;D

Jeg gør lige lidt reklame for det rejsebureau, min mor er ansat i, Bajstrup Rejser. De arrangerer pakkeløsninger præcis som du efterlyser. Priser er jo helt afhængigt af hvordan I vil bo, hvor I vil hen osv.

www.bajstrup-rejser.dk

Desværre er hjemmesiden ikke ligefrem den mest oplysende, så jeg tror du får mest ud af at ringe og snakke med dem :)

Ellers Højmark Rejser - www.hojmark.dk

Kilroy Travel er også fine, men her hænger pris og kvalitet VIRKELIG sammen!

"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney

- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider