Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

underviser til nervøs hest
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 14:22

hej jeg har jo store problemer med at jeg er bange for at ride, og min dejlige pony er blevet noget kiggende og nervøs her på det sidste, har trænet de farlige steder med hende i et par uge efter bedste evne, men der er ingen fremgang, nærmere bagslag synes jeg så nu vil jeg altså have noget hjælp med hende så det ville være dejligt hvis der er nogle der kan anbefale nogle dygtige heste trænere ved nykøbing f området, det selvfølgelig også komme længere væk fra, men vil gerne kunne få noget undervisning.

håber der er nogle der kan hjælpe mig

REAL JOYIS A GOLDEN HORSE, <3

kunst og heste er det bedste.

har en tro på at vi alle som rytter gør vores bedste for sin hest :)

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan anbefale
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 01:36

dig at læse nogle bøger, "den kompetente rytter" af heidi møller handler om rytter psykologi, den tror jeg du kan får meget ud af... og så "træning på hestens præmisser" om at få sin hest afslappet og få den til at reagere for helt små lette signaler :)

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

kender dem bekke
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 09:25

hej jeg kender bekke bøger, må få taget mig sammen og købe den kompetente rytter, den anden har vi(den med andrew mclean, ikke?)

det er ikke lydigheden som sådan jeg har problemer med, men at hun er bange, jeg kan til hver en tid stoppe,bakke og sende hende frem.

men jeg er træt af at stå med det selv når jeg ikke føler fremskridt, så nu vil jeg have noget prof. hjælp vil jo ikke gåre noget forkert med min dejlige hest

0
0
Svar på denne tråd

hey bange
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 10:48

hey ja jeg tror du har brug for enten en underviser der kan hjælpe dig og ride i første omgang il lige at få den på plads ellers os sku du sende den i ridning et par måneder så der er en der kan ride den lidt stabil for dig så den kan blive selvsikker og du med for selvom du sidder på den og prøver at bilde dig selv ind du er er bange kan den mærke det og det går lige i den bare det du tænker på det.

0
0
Svar på denne tråd

kan jeg hjælp??
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 11:05

Hej Kamilla

Jeg vil altså meget gerne hjælpe dig lidt fremad med Fanny hvis du mener at jeg kan hjælpe dig ??

Venligst Louise

'Venner er stille engle der løfter os op,

når vores vinger har svært ved at flyve'.

0
0
Svar på denne tråd

underviser til nervøs hest
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 12:28

Jeg ville også foreslå noget undervisning... du kan eventuelt gå ind på www.bentbranderup.dk og kontakte bents kone carina... de bor også i Toreby L. og Carina er rigtig sød og dygtig.

Mvh Maria

Akademisk ridekunst

"Dressuren er til for hestens skyld,

ikke omvendt"

www.123hjemmeside.dk/Maria-Dalsgaard

0
0
Svar på denne tråd

tak tak
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 18:32

tak for hendvendelserne, har fundet ern der kommer på onsdag så det bliver spændene

jeg får allerede undevisning af carina, og ja hun er en dejlig underviser.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider