Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Produkter og leverandører

Helsingborg
Forfatter: 
Dato:  12-06-2008 09:57

Hej!

Er der nogen, der har erfaring med OCD operationer på Helsingborg dyrehospital? Pris? Service? Resultat?

Jeg tænkte, at det var en kortere køretur fra Nordsjælland, end at tage til Fyn....

Mange hilsner,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Slet ingen erfaringer?
Forfatter: 
Dato:  13-06-2008 11:28

Er der slet ingen, der bruger Helsingborg?

:D Lene

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  14-06-2008 14:33

Har et vennepar som har opholdt sig en del på helsingborg med MEGET dårlige erfaringer. Så ud fra deres beretninger er det ikke et sted mine heste skal hen.

Derimod kan jeg anbefale http://stenestadhastklinik.se/ som ligger ca 4o min kørsel fra færgen. Der har jeg selv fået opereret et føl for bukhov, og de skulle efter sigende være nogle af de førende dyrlæger i Sverige inden for ben.

Ellers har jeg selv fået opereret en hest for Ocd på højgård på fyn hvilket også var fint.

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak!
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 12:30

Mange tak for input Kit - godt link :)

Jeg har også kun hørt godt om Højgård, det var bare for at se om der reelt var et alternativ :)

Mange hilsner,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 14:26

Selv tak

Du kan jo prøve at ringe og høre om priser på stenestad. OCD hedder "løse benbiter" på svensk

De er rigtig flinke deroppe, og har fine forhold (har efterhånden været der et par gange, bor kun 15-20 min derfra)

Mvh Kit

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-06-2008 18:30

har ikke prøvet dem selv, men har bare hørt positivt om dem:)

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider