|
|
| Min plag har ingen man.. |
|
|
Ja som overskriften siger, så har min Joke næsten ingen man. Den er stadig lidt "føllet" og tynd (nærmest slidt), samtidigt med at der er klø-pletter. Altså han har kløet nogle hår ud af manen.
Han får de vitaminer og mineraler han skal have, da foderplanen er lavet i samarbejde med dyrlægen, og han får hø i vinterhalvåret. Han har heller ikke utøj da dyrlægen har tjekket det.
Jeg har overvejet om jeg skal klippe manen helt i bund, men jeg er bange for at den aldrig gror ud igen. Min pony havde også en tynd man i sine unge dage, men den kunne rykkes og er nu tyk, men Joke`s man er for tynd til at den kan rykkes. Vil manen gro ud som han bliver ældre? Han er 2 år. Han er knabstrupper, og manen var rød som føl, og den er nu hvid, kan det have noget at sige?
På forhånd tak..
Knus Heidi.
*Jeg leder efter en som kan passe mine katte, grundet flytning. Jeg betaler selv udgifterne*
*Jeg søger en hest at få undervisning på. Se nærmere i min præs*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sparsom man. |
|
|
Knabstruppere har gerne sparsom hale og man. Prøv at give biotin det hjælper også på hårlaget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay tak.. |
|
|
Hans mor har ikke så meget hale, men masser af man, og med Joke er det lige omvendt..
Jeg prøver biotin, og ser om det hjælper.. Tak for det..
Knus Heidi.
*Jeg leder efter en som kan passe mine katte, grundet flytning. Jeg betaler selv udgifterne*
*Jeg søger en hest at få undervisning på. Se nærmere i min præs*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet