|
|
| slapt ganesegl - dyrlæge? |
|
|
Er der nogen der kender en god dyrlæge der har kirurgisk erfaring med at operere langt, slapt ganesejl og lidt snævert luftrør .?
Helst i nordsjælland.
En af mine venners hest har dette problem.
Er der nogen der ellers har erfaringer med denne lidelse ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KVL kan |
|
|
Jeg mener Julie Fjeldborg på KVL gør en del i luftvejskirurgi.
mvh
NinaB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har haft.... |
|
|
en hest med den lidelse og den blev opereret af dyrlæge Bakkegård /fra Helsinge hospital.
Resultatet var ok.
Det var en stor operation, med et langt genoptrænings program.
vh Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Palle Brinck |
|
|
Hej!
Jeg har fået min hest opereret for langt ganesegl på KVL af Julie Fjeldborg. Det kan dog ikke anbefales, da den generelle service fra KVL simpelthen var for dårlig. Det var svært at få informationer fra dyrlægen og enkelte gange fik jeg direkte forkerte oplysnnger.
Min egen dyrlæge havde forsøgt at få en tid til mig hos Palle Brinck i Sverige (han er dansker). Han skulle være super dygtig, og så opererer han med laser, så man undgår at skære hele vejen igennem struben på hesten. Min hest havde en del problemer med at få såret til at hele.
Status er nu at hesten fungerer godt nok til ridning, men der er stadig lidt problemer under ridning og det har vist sig ved kontrolendoskopi at tudbrusken i den ene side er delvist lammet eller der er noget arvæv af en slags. Hestens er således ikke helt kureret.
Vh
-Jane-
Se min præsentation - Jævnlig opdatering med billeder og stævne resultater "It's nice to be important, but it's more important to be nice" Scooter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet