Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

føl protein
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 15:51
Hej.,.

måske en som ved mere en jeg, ville svare :-)

Jeg har et føl fra 9 maj. som bliver fodret med face fra brogården til føl...'

men hun er en pony på 1.28 jeg forventet ca stg 1.43i stg som voksen. Trivelig og får wrap ad libitum....hun får nu 600 gr fase..men det er jo slet ikke nok..
Hun får lidt mash fra hippolyt de dage ... ja vasker ben på hende, hun har jo selvfølgelig fået lidt muk i dette våde vejr.

hun vil jo med tiden komme i mangel med protein,,, og mineraler...med denne fodring, jeg vil gerne undgå for meget stivelse.

Kender du et fodre produkt hvor et føl bliver dækken ind med protein og mineraler og kan holder sig under et kg. foder om dagen....
jeg vil gerne at der er fri wrap. i vinter halv året
jeg har ikke lavet analyse af wrappen, men det er fra vores egen mark....
Har du et foreslag til en bedre fodring

Venlig hilsen Karin
(y)Min ponyer, er dem som jeg glæder mig til at være sammen med hver enste dag. (y)

Kig min hjemme side med billeder http://galleri.chartech.dk under karin samt prøv www.gnaverhotellet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Du kan vælge....
Forfatter: 
Dato:  23-01-2005 17:06
... at fodre med et vitamin/mineraltilskud, og give kerne ved siden af - så vælger du helt selv.

Jeg bruger Travo E, og det fungerer godt hos mig. Det kræver ikke kernefoder, men kan fint gives sammen med græs/hø/wrap.

Hilsen Sif

Har du en fjordhest? Så er fjordhesteavlens kurser måske noget for dig - se mere her: fjordheste-kurser
0
0
Svar på denne tråd

Pavo veulenbrok
Forfatter: 
Dato:  25-01-2005 13:36
Mine føllebøller får pavo veulenbrok og hø og de stortrives, du kan se dem på www.friesergaarden.dk.
Jeghar lige fået lavet en børnehave til dem:-)
løsdrift kun med føller - dt er kanon og det udvikler dem i den grad.
Hilsen

Clara, Cici

og

Klat Mølle Perle

Hvis du har en haflinger og bor i østjylland så kontakt mig!
haflinger og friesere
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider