Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

urter
Forfatter: 
Dato:  01-01-2002 15:41
Hejsa.
Ja, min hypper har så det problem, at den meget let får ømme muskler. Da jeg er studerende, synes jeg, at de "muskelprodukter",der er på markedet i form af urter, og ikke helt så naturlige vitaminer, er temmelig dyre. Derfor tænkte jeg, om man selv kunne lave en urteblanding?- dels ved at indsamle dem i naturen, dels ved køb af tørrede urter. Så jeg ville egentlig spørge: 1) om det kan betale sig
2) om nogen kunne have nogle opskrifter på urteblandinger liggende( for bedre muskelfunktion)

Og så lige en ting til:
Kunne nogen tænke sig athave helpart på en skøn ox-hoppe i 1/2 år
(opstaldet ved Viby torv, Århus)dressur niveau L.B, God springteknik , 7 år. Ja det var så lige lidt reklame for min hypper... Tlf.40 94 39 72
0
0
Svar på denne tråd

Re: urter
Forfatter: 
Dato:  01-01-2002 15:45
Hej Camilla

Prøv at låne "hestens husapotek", der står en masse om
urter og deres virkning, og også om blandinger du selv
kan lave.

Hilsen Mette71
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-01-2002 15:48
Den har jeg, men der står intet om muskler, men tak for hjælpen.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-01-2002 17:24
Hej Camilla.
Jeg kom til at tænke på, hvorfor din hest egentligt får så ømme muskler?
Er den meget opspændt eller noget andet?
Venlig hilsen
LindaKW
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-01-2002 17:46
Hejz@ Camilla! P-)
Jeg tænkte på, om du har prøvet at massere din hest???
Jeg har en pony, der får ondt i ryggen fordi han spænder i nakken. Så derfor masserer jeg ham hver gang jeg skal ride, med noget creme der hedder "Helomynte".
I øvrigt har min smed sat kiler i hans sko så han går højere, han får E-amino i foderet, jeg bruger Bay Jacobsen underlag; forbyggelse og helbredelse, + at han får sådan noget ler hen af musklerne der varmer.