Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Skærende lyd fra tænderne?
Forfatter: 
Dato:  03-12-2004 22:53
Hej!

Jeg har gennem den senere tid gået og bemærket at Silvers bagerste tænder (Hvad kaldes de?) lyder som om de sliber mod hinanden og derved kommer der en mærkelig lyd frem. Hvad tror i det kan være? Det skal selvfølgelig ordnes, hvis det er noget slemt?!

Mvh. HamletkSilver ü

0
0
Svar på denne tråd

hestetandlæge
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 12:37
jeg synes du skal få en hestetandlæge ud og kigge på din hest.det havde jeg gjort.
vh jeannette
0
0
Svar på denne tråd

massage
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 19:58
Hej
Umiddelbart under at jeg har undersøgt din hest nærmere, så vil jeg mene at det enten skyldes muskelsmerter eller noget med tænderne - eller en kombination der af. Jeg vil anbefale at du kontakter en hestetandplejer og en massør.
0
0
Svar på denne tråd

Min skifter tænder
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 22:10
Min unghest på 3½ er også begyndt at skære tænder, selv om jeg ikke har haft bid i munden på hende.

Det tyder på at det er fordi, at hun er igang med at skifte tænder.

Kedsomhed er, når dagens højdepunkt er
at sidde og knipse til en nullermand.

Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 22:25
De der hestetandlæger, hvor finder man dem? Og hvad kan sådan en koste at have på besøg? Evt. nogen der kender én nær Vejle?

Mvh. HamletkSilver ü

0
0
Svar på denne tråd

Min lille...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2004 11:08
Hest gør også som du beskriver i det første indlæg. Har fået at vide at det er fordi han skærer tænder; :-P og det er fordi, at han virkelig suger MEGET på biddet. og derved kommer til at skære tænder, 8-) det burde gå væk når han bliver mere vant til at gå ved biddet. (y)
Har også hørt om en hingst på min rideskole som skar tænder fordi den var nervøs.
Så der må åbenbart være forskellige grunde... :-P
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider