Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Min hest spiser bandager
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:13
Prøver lige igen i rette forum :-)

Min hest har lavet et eller andet rod med sine ben og har fået en seneskade.
Hun har fået dømt boksro og varme på benet :-(

Derfor har jeg smurt benet med BlueHorse Superhot og så lagt en plastikpose, et bandageunderlag og en dejlig lun staldbandage på.
Det var ikke så svært, men hvordan får man hesten til at lade være med at æde sin bandage ???

Hver dag når jeg er kommet ud til hende har hun bidt bandagen i stykker og jeg har næsten skulle bruge en sporhund for at finde plastikpose, bandageunderlag og bandage i boksen 8-)

Jeg har også prøvet kun at lægge underlag og bandage på, da jeg mener at det er bedre end ingenting, men resultatet er det samme...

Hvad gør man ved sådan en altædende hest ?
Alle forslag er meget velkomne :-)

Mvh Alette
0
0
Svar på denne tråd

har du set mit andet svar???
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:20
Sanne

Opstaldning tilbydes 5 km fra Aalborg c . klik her

0
0
Svar på denne tråd

Sanne!!!
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:27
Ja, jeg nåede lige og se det, men da jeg havde forsøgt at svare på det var mit indlæg forsvundet...

Det jeg prøvede at svare var:
Jeg ved det bliver dyrt, jeg har allerede været ude og købe 4 nye bandager, det er dog "kun" 1 af dem der er gået i stykker foreløbig :-P

Jeg tror at jeg vil prøve dit foreslag af og give hende en transportgamashe uden på, og så håbe at det virker, ellers bliver det endnu dyrere, hvis hun også æder transportgamasher :-)

Mvh Alette
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg havde så
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:29
en gammel en, som jeg brugte. Det var af den korte udgave, som jo nok er mest behagelig, hvis hesten skal gå med den hele tiden.

Liva var ekspert i at hive dem af, men da den kom udenpå, stoppede hun med det

Opstaldning tilbydes 5 km fra Aalborg c . klik her

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider