Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

wrap men hvordan.......
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:21
Jeg har købt små firkant baller wrap men skal jeg tage alt plastikken af så den får luft ....eller bare åbne i den ene ende og så tage skiver ud af hylstret!!!!

Den vejer 45 kg og holder i en uge til en hest.

hilsen den forvirrede
0
0
Svar på denne tråd

tag det ud....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:31
har oplevet ved min veninde at wrappet mugnede fordi wrap er jo fugtigt og da det fik luft begyndte det at mugne så vi måtte sprede det ud men mistede meget fordi det mugnede...
0
0
Svar på denne tråd

det burde
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:43
ikke være nødvendigt på denne årstid at sprede wrappen ud, da vejret er koldt. Jeg har mit wrap stående ude og åbner blot ballen (minibig) i den ene ende og tager skiver ud. Jeg har ingen problemer med, at det ikke kan holde sig
0
0
Svar på denne tråd

Har du kun én hest?
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 01:17
Har du kun én hest?
Ellers kan en 45 kgs balle sagtens holde sig indpakket. Den er jo spist på under en uge ved mere end en hest :-D
:-) fra Nina

Præsentation - nu med 2 føl {>
0
0
Svar på denne tråd

wrap ensilage
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 18:07
hej lene!

det bedste er at åbne kun i den ene ende også sætte den på enden,så der ikke kommer luft ind,for det er det som gør at fodret mugner eller blir dårligt,så stil den på enden op luk den så op,og luk til igen så der blir luft tæt(læk evt et eller andet tungt ovenpå) så tror jeg ikke der sker noget
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider