|
|
| Møllerens hestespark-hjælp med indhold søge |
| Forfatter:  |
zeusen |
| Dato:  |
07-11-2004 19:28 |
|
Sidder og skal lave fodreplan for en der vil anvende Møllerens Hestespark, men jeg har ikke den fulde indholdsfortegnelse med samtlige mineraler, protein og vitaminer.
Er der nogen der vil være søde enten at skive den ned til mig, eller finde en hjemmeside hvor det står, jeg kan nemlig ikke finde det.
Tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg ville |
|
|
nok ikke bruge det uden at give mineraler ved siden af. en hest på 600 kg i alm arbejde skal have 10 kg -ja 10 kg- om dagen for at være dækket ind med vitaminer og mineraler!!! det ser ellers lækkert ud og dufter godt, men jeg ville nok vælge at bruge musli super plus fra tjørnehøj mølle. Der kan du nøjes med at bruge 700 gram om dagen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak men |
zeusen |
08-11-2004 20:37 |
|
Laksi: Tak men det der står på denne side er slet ikke fyldestgørende nok, der mangler opgivelse af samtlige mineraler.
Louise P: Tak, men det er heller ikke meningen. Meningen er netop at stoppe det i et fodreprogram, hvor dette og wrap med fodreog minralanalyse indgår, og for at se hvor meget mineraltilskud den skal have.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
Laksi |
08-11-2004 22:07 |
|
zeusen: det var træls, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig, måske du skulle prøve og skaffe, det fra den foderbutik, hvor fodret bliver købt, jeg mener der skal være en varerdekleration uden på sække.
Håber du får fat i de rigtige oplysninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet