|
|
| Hva gir du for 4 sko?? |
|
|
Hejsa
Blot ren nysgerrighed....
Hvad giver du/I for at få hesten beskåret og sat 4 nye sko på???
Mvh
Janni
Skovturshest lånes min. 1 år, gerne længere...
Boks udlejes v. Mørkøv tæt på ridehus og skov.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 500 kr... |
|
|
...jeg giver 500 kr. for det
Efterårsknus fra Tine og hendes to haffipiger Gratis opstaldning......vores gamle shetlændervallak har for kort tid siden mistet sin gamle veninde (blev aflivet pga alderdom). Vi søger derfor nu med lys og lygte efter en ny selskabpony. Få mere info: her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg giver... |
|
|
ja jeg giver 750 - detr er for det meste det prisleje det ligger på oppe ved os!  - ja penge kan man hurtigt komme af med...
En kæmpe hilsen fra en sindssyg glad hesteejer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er dyrt... |
|
|
900 kroner, men så er han knald dygtig og der mordaxhuller i skoene og gratis pålægning hvis dyret smider den (det er der jeg sparere EN MASSE PENGE, for tiden)...
At han så ikke kommer når han lover, nå ja, heller det end at min hest bliver skoet af en ufaglært fra byen, som jeg kun har negativ erfaring med...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 900...... |
| Forfatter:  |
JulieTaylor |
| Dato:  |
05-11-2004 21:00 |
|
.... har jeg givet indtil nu. Men jeg har skiftet til en ny smed, der eftersigende skulle være endnu dyrere. Har dog ikke fået regningen endnu.
Julie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sko... |
mettebj |
05-11-2004 21:27 |
|
Jeg giver 550...
Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sko mm. |
|
|
Vi har jo næsten lige skiftet smed, som du ved, og endnu ikke fået lagt 4 sko på nogen af vores heste.
For 2 sko og 2 ben beskåret giver vi 450 plus moms, det er 562,50.
Så vidt jeg kan se fra hans prisliste, den er vist knap opdateret, så må det blive 620 plus moms for 4 sko, det bliver så 775,-.
Og så er der selvfølgelig kørsel. Og så er han en rigtig sød og behagelig fyr, og god til at omgås hestene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 250 kr |
Sanne & Liva |
05-11-2004 21:55 |
|
for beskæring 550 for to sko og 750 for 4 sko og beskæring
Opstaldning tilbydes 5 km fra Aalborg c . klik her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her hos mig |
inger christensen |
06-11-2004 08:58 |
|
er mine udgifter til 4 sko pluds kørsel 700 kr.
beskærings pris er alt efter hvad der skal laves af arbejde.
imc
livet er herligt nyd det mens du kan
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg giver |
|
|
400 kr, for 4 sko til min hyp, men han skal dog holdes i ørene syntes jeg.
Vi siger det, vi mener... og mener det, vi siger!!! Louise * "Dansk oldenborg kan og vil:o) Medlem af DOA" * |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg giver... |
IIMalouII |
06-11-2004 12:05 |
|
850 kr. for beskæring + 4 sko.
Hilsen Anne & Savannah!* Nye billeder i Savannahs hesteprofil - kig ind i præsentationen! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg giver |
|
|
895,- for beskæring og 4 sko inkl. kørslen.
Tilgengæld er jeg så med i smedens ordning som går ud på at han tager hesten hver 6.8 uge alt efter den enkelte hest. Han ringer selv dagen før han kommer, når det er tid.
Men det bedste er at træder hesten en sko af eller skæv så kommer han og sætter den på uden beregning.
Det kan ikke altid være en lige god forretning for ham, men det var enormt rart for mig da jeg havde min gamle hest, som desværre ret ofte smed sine sko. Det blev heldigvis også bedre efterhånden som Ole fik rettet op på hovene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg giver |
Stina |
06-11-2004 13:04 |
|
250-300 pr hest i naturlig hovtrim, det går uden sko, og skal trimmes hver 4dje uge.
mvh stina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg giver |
|
|
...... 500 kr. for det
Mange venlige hilsner Maria Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak!
| 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg giver |
Frej |
07-11-2004 10:03 |
|
450kr for beskæring og 4nye sko.
Han har aldrig, i de næsten 4 år jeg har brugt ham, "brændt" mig af..Og han kommer indenfor en uge når man ringer og det han laver er bare tip-top iorden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kr. 675,00 |
|
|
Denne gang har smeden dog bedømt at bagskoene ikke længere var en nødvendighed. Hun fik bagsko på fordi hun sled den ene baghov skævt.
Det er dog muligt jeg igen vil blive nød til at sætte bagsko på, men det kan jo kun tiden vise.
Hilsen
Britta
Heste er flokdyr og rytteren er lederen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange penge... kan jeg godt se |
|
|
850 kr... Nogen i nærhenden af Esbjerg som er billigere? jeg kan nemlig se på det hele at min smed er herre dyr....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg giver ... |
|
|
Jeg giver 200 kr for at få ordnet hove uden sko og med sko giver jeg 600 kr,det er for min hest.
For min shetlands pony giver jeg 75 kr og det er uden sko.
Han komme samme dag jeg ringer og sætter gratis sko på hvis de ikke bliver hvor de skal.
Travheste har også deres charme.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fodtøj-- |
|
|
Jeg giver 1500 for fire heste beskåret og ti sko hvoraf de to er gummisko.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|