Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Markforhold
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 14:55
Hvordan ser jeres markforhold ud på denne tid af året, altså er der stadig græs på eller er det et stort mudderhul??
0
0
Svar på denne tråd

Min mark..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 14:58
Jeg har en jordfold, som er meget mudret lige nu, så meget at jeg vil ligge stabilgrus derud, på de værste steder, da det er der de går om natten, det er på den deres løsdrift er.

Min græsmark er meget, meget våd. Men er kun blevet mudret op ved leddet og par enkelte andre steder, så håber at det forbliver sådan.

Hilsen Kenny
0
0
Svar på denne tråd

Tør og fast m græs på
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 16:43
Da det jo er veldrænet agerjord jeg har krævet at få til fold har jeg ingen problemer og regner heller ikke med at få det .

Jeg har jo 2 tdl til 1 1/4 Smuk Ganger .Gider ikke det der med jord fold .
Det kan ikke være godt for noget 8-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Græsfolde
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 19:08
Masser af græs.
Kun lidt mudder ved indgangen til folden.
Vi har også 10 tønder til 7 heste, så de får vist mere end rigeligt.
Hilsen Annette
0
0
Svar på denne tråd

Masser...
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 19:20
Af græs endnu, der er kun lidt mudder ved indgangen og på vallak folden er der et stort rullehul, hvor der er grupperuling 8-)

Vi har 6 store folde at skifte imellem og 4½ hoppe kan ´jo ikke æde så meget, som 10 vallaker, så der er nok græs til dem...

Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...

Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
0
0
Svar på denne tråd

Græs og kløver
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 19:39
(desværre især det sidste) og så nogle f... tidsler fordi genboen ikke har fået slået det endnu :-( Ingen mudder, men det skal nok komme!!! Den plejer at se ret slidt ud omkring juletid og jeg har/får en del heste denne vinter.
0
0
Svar på denne tråd

Jordfold..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 08:29
vil bare lige sige at grunden til vi har jordfold, er at vi har en hest med tildens til forfangenhed, så vi skal hele tiden kunne styre hendes græs, så hos os er den godt for noget.

Hilsen Kenny :-)
0
0
Svar på denne tråd

Rimeligt
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:41
masser af græs, og lidt mudder ved indgangen. Har heller ikke problemer med muk.
Er ikke tilhænger af at heste går i mudder til knæene i mange timer. Tror simpelt hen ikke på det kan være sundt.
0
0
Svar på denne tråd

Græs i lange baner
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 09:52
vi har masser af græs inu og skulle gerne have græs vinteren ud, der er 4 heste på 9 tønder.

Hilsen Diana

Min hjemmeside.
0
0
Svar på denne tråd

græs og stub
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 10:29
hey..
halvdelen ligger hen med havre-stubmark mens resten er nedgnavet græs med 2 mudderhuller..

de 15 ha sommerfolde er stadig ok i orden, men der kommer hestene ikke ned mere, de spiltter mere ad end de gavner, når der er så vådt.. måske når vi får frost, vil jeg overveje at de skal have lov til at strække ud nede på engen

Venlig hilsen kristian

Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider