Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Dækken reparetion
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 07:37
Der er et lille hul i mit over gangs dækken, som jeg gerne vil have repareret! Da jeg helst ikke vil sy i det, tænkte jeg på om man man kan lime en lap på og om man kan købe et sådan sæt! Jeg mener nemlig at have læst om det herinde før

Heidi

I can't stop the hurt inside-
when love and hate collide
0
0
Svar på denne tråd

prøv en stofforretning
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 07:50
Du kan vist købe noget selvklæbende "et eller andet", men jeg ved ikke hvor godt det holder.
Hvorfor vil du ikke sy i det??
Husk at give det en gang siliconespray, så det stadig holder vandet ude.

Med venlig hilsen
Mette

0
0
Svar på denne tråd

Repartionskit til telte m.m.
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 10:13
Har selv haft et par dækner med små huller i, som trængte til at blive lavet.

Jeg gik ind i den lokale campingvognsbutik, hvor de havde sådan noget reperationskit til telte ;-D

Det består af noget lim, som svejser lappen af klar plastic fast på dæknet/teltet.

Jeg har repereret en del småhuller på to dækner, og det har fungeret fint i disse dage, hvor det har stået ned i stænger :-D

Og selvfølgelig har begge dækner fået den helt store silikonespray tur, da de skal være helt rene førend man sætter lapper på.

MVH Charlotte

PS: Jeg gav 90 kr. for dette sæt.
0
0
Svar på denne tråd

stofbutik
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 16:24
Du kan også købe reparationslapper med klister til flyverdragter i en almindelig stofbutik. De fås i alverdens farver og koster ca en tyver. Der skal nogle stykker til at dække en flænge, men hvis du rimper flængen sammen først, så holder det til min. 2 x dækkenvask. Hvis du klipper hjørnerne runde, fungere det upåklageligt.

Hilsen Dixonfan

0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres
Forfatter: 
Dato:  28-10-2004 16:35
svar! Det var lige det jeg søgte, så havde jeg læst rigtigt dengang for lang tid sidne

Heidi

I can't stop the hurt inside-
when love and hate collide
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider