Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

min hest hoster hjælp
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 17:59
hhhai min hest har haft en lile lunge betændelse . nu er der gået en månded og han er i top............ kan galloper osv. men da jeg skulle til springning i torsdags hosted han i opvarmningen men så hosted han ik mere hvor han red i fulde fart rundt. men næste dag hang med hoved men HAVDE INGEN FEBER......... så jeg tulled lidt rund i grime uden sadl hvor han hosted 1 gang såååå jeg sluttede . med det samme... jeg ved ik om det alvorligt. for jeg er såå reg for at kan for det skit igen............ han er fuldblod og er en meget sart race kan det have noget med luften at gøre...????
eller noget..... kom med råd og alt hvad i ved for hvad jeg kan gøre. han for hvidløg hver dag.........
0
0
Svar på denne tråd

Ring til dyrlægen
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 20:40
Og fortæl ham/hende det du lige har skrevet her...

Måske er hesten ikke ovre lungebetændelsen og det kan sætte sig, så det ville være en ret god idé´at kontakt dyrlægen.
0
0
Svar på denne tråd

Også her vil jeg
Forfatter: 
Dato:  16-10-2004 21:26
sige STOP RIDNINGEN og ring efter dyrlægen øjeblikkeligt! Det kan nemlig sætte sig, og det har det gjort ved min... jeg kan ikke ride min mere pga kronisk bronkitis!

held og lykke
Parson Russel Terrieren - en ægte heste-hund!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider