Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Smed Vestsjælland??
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 21:03
Er der nogle der kan anbefale en go smed der kommer i nærheden af Slagelse/Fuglebjerg? (Ikke Ole Svenningsen eller Henrik Sørensen). Evt. nogle der har nr. på Glenn Liechie og ved hvornår han har tlf. tid.

Louise.
0
0
Svar på denne tråd

Ny smed
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 21:16
Hestens Værn har en liste over registrerede smede.

Glenn Lietchi har tlf. 5818 5767 og telefontid mellem 16 og 18. Om han tager nye kunder er jeg ikke sikker på.

0
0
Svar på denne tråd

Der er....
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 21:45
.....også Jens Larsen, men jeg ved ikke hvor langt han kører.

Ring og snak med ham på 24432252

:-D Mie Doktor :-D

TJEN PENGE I DIN FRITID...RING/SKRIV FOR UFORPLIGTENDE INFORMATION.

SADLER SÆLGES 1000,-
0
0
Svar på denne tråd

Hestens Værn
Forfatter: 
Dato:  13-10-2004 22:28
Tjek listen på Hestens Værn, så er du sikker på at få fat i en, det ved hvad han laver.

Selv om du ikke ville have ham, så kan jeg kun anbefale Ole Svenningsen på det varmeste, han er kanondygtig og holder sine aftaler. Jeg brugte ham i 5 år, da jeg boede i området.

Min veninde i Slagelse bruger Mads Meinertsen og er glad for ham.
Mette - Defineret Ponyrytter  |   Mød mig og mulerne på min hjemmeside  |   Voksne er børn, der glemmer at lege
0
0
Svar på denne tråd

Algot beslagsmedie..
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 07:43
... kan kun anbefales.. 5918 6562 telefontid mellem 7 og 8 mener jeg.
Kh
Gitte

Min stald huser den gule Balder og den broget Jack D. ;-)
KÆLEDYRSKOMPAGNIET - et godt sted for dyr.
0
0
Svar på denne tråd

Varm anbefaling
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 09:47
Jeg vil også varmt anbefale Ole Svenningsen, selv om det ikke må være ham.

Men min erfaring med ham er, at han ved hvad han laver og mine heste er meget glad for ham. Han er god til dyrene og selv de mest besværlige heste jeg har set, har han ordnet.

Der ud over er jeg ekstra glad for at man kan lave en 2 mdr. ordning med ham, så kommer han automatisk hver 2. måned uden jeg selv skal huske på at jeg skal have ringet til ham. Der ud over har jeg to gange stået i en situation, hvor jeg skulle til kåring og skue, og en uge før har jeg ikke lige syntes at hovene var så fine. Så har jeg ringet til ham, og uanset hvor travlt han har, så har han fået mig presset ind.

Han er guld værd.

Karina

Dejlig oldenborgvallak søger part
0
0
Svar på denne tråd

hvad nytter
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 10:20
vores anbefalinger når de færreste smede tager nye kunder ind ?

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Karinae
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 12:43
Hvor ved du fra at Ole ikke tager flere ind??? Det er da vist ham der har fået de varme anbefalinger her.

Den eneste der står om, som måske ikke tager flere ind er Glenn. Og det var ham som *Chess* selv efterspurgte tlfnr. på.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

algot siger stop
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 12:46
der står i indlægget at det IKKE må være Ole elelr hernik. Nogen forslå Algot, han tager ikke flere kunder ind, hvilket meget få beslagsmede faktisk gør , desværre.(jeg bor selv på midtsjælland)

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Algot - har da ellers
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 12:55
.... for ikke så længe siden ansat en smed mere..

??
Kh
Gitte

Min stald huser den gule Balder og den broget Jack D. ;-)
KÆLEDYRSKOMPAGNIET - et godt sted for dyr.
0
0
Svar på denne tråd

Henrik Sørensen
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 14:22
Hej

Hvorfor dælen må det ikke være Henrik Sørensen????

Jeg spørger fordi at jeg selv bruger ham og er meget glad for det. Jeg har ikke problemer med at få dem herud og det enda kun til beskæring af 2 ponyer.

Venlig hilsen Karina
0
0
Svar på denne tråd

Mads Mejnertsen
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 16:29
Jeg kan helt klart anbefale Mads Mejnertsen, men han tager desværre ikke flere kunder ind som mange af de andre gode smede heller ikke gør.
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 16:48

... Brian Rathje ... ham der har kørt for Henrik Sørensen.
Han startede for sig selv i foråret.

Tlf.nr: 5780 4316
telf.tid: 7-8

BREEDING STOCK: BEST NON SPOT
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med
Forfatter: 
Dato:  14-10-2004 16:49
Carsten Rasmussen 4636 8516 ?? Han er helt sikkert dygtig, men ved ikke om han kører i dit område??

Mange venlige hilsner

Maria

Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak!

;-)
0
0
Svar på denne tråd

Karinae
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 14:11
Hvem siger at vedkommende der henviste til Algot, vidste at de ikke tager flere ind.

Og så kan det da godt være at der er to hun ikke ønsker, men det kan jo være at hun ikke selv har prøvet dem, men har hørt hvad andre siger. Så kan vel for dælen da godt anbefale manden alligevel????? Jeg har jo absolut aldrig haft problemer med manden, ligesom alle dem jeg kender der bruger ham heller ikke har haft det. Rent faktisk er de fleste der bruger ham enormt meget glad for ham.

Og ok, det kan godt være du bor på MidtSjælland, men jeg bor altså lige i nærheden af *Chess*, så hvorfor skulle jeg ikke anbefale en smed der er i nærheden, det er sku da dyrt nok i forvejen.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

pas......
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 14:57
læs ikke mellem linierne hvad jeg IKe skriver... jeg skriver at de færreste desværre tager ind, og ja kender en der lige har talt med jacob og han sagde at den nye mand var aflastning.........anklagede ikke nogen eller noget.

Pu-ha nogen er nærtagende........
siger jeg noget sted at manden ikke er god nok ???? kan jeg ikke selv læse

Desværre er der jo stor smedemangel på sjælland, og ja de gode tager sjældent nye ind, de er efterspugte.

dyrt--- priserne er jo de samme over alt.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Priser
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 15:32
Jeg synes altså bestemt ikke priserne er de samme!!

På Midtsjælland gav jeg over 1200 for en hest beskåret og 4 sko til den anden. Herinde i Kbh giver jeg 300 for beskæringen og dem der har lånt den anden giver ca 750 for 4 sko til den...
Det er da immervæk en besparelse!

Jeg var hjemme på sommergræs og havde smed i den forbindelse, det kostede mig næsten 200 kr mere end normalt bare for beskæring af en hest...
Så nej, det koster ikke det samme overalt.
Mette - Defineret Ponyrytter  |   Mød mig og mulerne på min hjemmeside  |   Voksne er børn, der glemmer at lege
0
0
Svar på denne tråd

Karinae
Forfatter: 
Dato:  15-10-2004 15:58
Jeg prøver igen...

Så vidt jeg ved skriver jeg ikke nogen steder, at det er dig der siger at manden ikke er god nok. Jeg kan ikke se det i hvert fald?????
Jeg skriver, at det kunne jo være grunden til at hun ikke ønsker at bruge ham, fordi hun måske har HØRT at han ikke er god nok. Og DERFOR tillader jeg mig at anbefale hende vedkommende smed, selvom hun i første gang har frabedt sig ham.

Så pas selv på med at læse mellem linierne - for der står ikke noget.

Mht til prisen, så har jeg altså ikke oplevet at priserne er de samme overalt. Men hvis smeden skal køre f.eks. fra Roskilde til vedkommendes bopæl, mon så ikke han tager kørepenge???? Ja jeg ved det sørme ikke. Det var derfor jeg anbefaler en smed i hendes område......

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider