|
|
| PreAlpin St. Hippolyt |
| Forfatter:  |
MiaJa |
| Dato:  |
09-10-2004 16:36 |
|
Hej
Er der nogen der ved om det er nødvendigt at opbløde PreAlpin før brug ?
Mia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er det ikke ... |
JeanetteB |
09-10-2004 17:47 |
|
det er nemlig ikke presset så hårdt som fx. grønpiller og svulmer heller ikke op på samme måde, når de får vand. Jeg forsøgte at bløde det op til et start, men det var hestene ikke så glade for. Så gav jeg dem pillerne, som de var - i mindre mængder vel at mærke - og så blev de spist. På posen står der vist også, at man ikke behøver at bløde dem op, hvis man giver mindre mængder. Men prøve dig frem med mindre portioner til at begynde med ...
Livet er som en pølsemaskine; hvad der kommer ud af det, afhænger af hvad man kommer i ... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Min får et kilo om dagen og har ingen problemer når de ikke er opblødt...
Skøn friservallak sælges, skriv og hør nærmere...
Ponyudstyr sælges, ALT skal væk...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil bare lige sige |
Eustacia |
11-10-2004 10:30 |
|
at der var en pony ude ved os, som var ved at få en slem spiserørsforstoppelse pga. af pre alpin pillerne. Den får dem heller ikke opblødt, og den stod og kæmpede med at få luft i et kvarter før den fik det enten op eller ned. Jeg ville aldrig udfodre det tørt, det har jeg mine heste for kær til.
| Hilsen Lisette og Flødebollen | Intet er så dårligt at det ikke er godt for noget
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er nødvendigt |
|
|
Hvis du ikke vil risikere spiserørs forstoppelse, bør du opbløde det inden udfodring.
Hilsen
Yankee
Er du til fart og fest så er travere bedst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet