Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Vaskehal til hest
Forfatter: 
Dato:  30-07-2018 15:35

Har fået den skøre ide, at lave en heste-salon,lidt ligeosm en hundesalon nok bare mest baseret på et gør det det selv sted.

 

Ville lave et sted hvor man kunne kommer med sin hest, og vaske den i varmt vand selvfølgelig med solarie,fodbad så hovene kan få fugt, boks så man kan have flere flere heste med.
Andre ideer?

 

Hvor? Et sted på Midtsjælland.

 

Men er jeg den eneste, der kunne finde på et bruge sådan et sted? Måske har de fleste steder varmt vand undtagen os. :-(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis man er praktisk
Forfatter: 
Dato:  30-07-2018 23:35
...
Hvis man er kedelig og praktisk...

Hvis man skal bruge faciliteterne, skal man enten bo indenfor trække afstand (medmindre man vil ride på en fugtig hest) eller have en trailer at læste hesten i.

Har man så mange hestefolk samlet, at der er marked for en af wellness klinik til heste, så er der nok også en genbo med vanddpiltov.
Eller, har man råd til mange gange 10.000 kr til en trailer, har man nok også et par tusind til en varmtvandsbeholder.

Så, en hurtig markedsanalyse..
Markedet er nok ved udekørende klinik?
*smiler *
En kassevogn med alt grejet, kunden skal bare levere en forlængerledning og vandslange...

Spøg til side.
Jeg tror ikke at markedet er stort.
Men det er en sjov ide.
Og jeg kender følelsen af "argh, hvorfor findes der ikke en...."

Hmm..
Jeg vil have myggemasker, som hesten ikke piller af.
Og effektiv myggespray til mennesker.
Og fivefinger løbesko, som ikke giver dig våde tæer i regnvåd græs...
Og en kur imod dårlig hundeånde (hvilket slet ikke hænger sammen med, hvad hun spiser på folden. Nope, Nix)
Og...
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider