Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Forsikring og røntgen
Forfatter: 
Dato:  19-05-2018 15:05

Jeg fik lavet klinisk på min nye hest hvor hun gik igennem med UG.. Jeg oprettede forsikring med det samme, så hun er dækket når jeg får hende hjem. Jeg har valgt kun at sygeforsikre hende til en start..

Jeg valgte så alligevel en uge efter at smide røntgen på og der blev fundet kissing spise 2 steder, men betalte ikke attest da jeg jo ikke livsforsikrer hende, men er i tvivl om forsikringen skal kende til den alligevel nu den ikke var en del af handelsundersøgelsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er ret sikker...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2018 08:49

Jeg er ret sikker på, at når du ved at hesten har KS, så skal du informerer forsikringsselskabet om dette - og der vil blive taget forbehold ifht til dette.

 

Læs evt policen igennem med hvad du skal informerer dem om.

 

Mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uenig.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2018 05:31

Jeg er ret sikker på når hesten er forsikret uden anmærkninger, kan dette ikke ændres af forsikringen fordi der opstår fejl senere.

Det er kun såfremt man har undladt at informerer dem om allerede kendte fejl at det kan få betydning. Jeg er dog kun 99% sikker.

Hvis man arbejder ud fra Charlottes hypotese, skulle de jo så skrive alle efterfølgende skader ind og tage forbehold, hvilket i nogens tilfælde vil gøre forsikringen ubrugelig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Delvist uenig, Julie
Forfatter: 
Dato:  29-05-2018 09:45

Jeg er enig i at hvis der opstår noget efter at forsikringen er tegnet, kan de naturligvis ikke tage forbehold for det.

Men i dette tilfælde er problemet jo ikke opstået siden forsikringen blev tegnet, men OPDAGET en uge eftre tegning. Det har jo klart været til stede da den blev tegnet - og det skal forsikringen jo ikke dække.


£isbeth & Baloo


Se en trec forhindringsbane fra sadlen

Kom og vær med!!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider