Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Gjorde
Forfatter: 
Dato:  17-03-2018 10:48

Hej til jer :-)

 

Jeg har en hest, som er meget følsom overfor gjorden. Indtil videre har hun en standart sadelgjorde, og hun skal have en anden med det samme. Så jeg vil høre jer om i bruger eller kender nogle gjorde som kan få hende til at føle sig mere tilpas.

 

Mvh

Julie Frederikke Iversen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prikprik
Forfatter: 
Dato:  25-03-2018 20:58

Min er en meget sensitiv herre - især med hans mavse og brystben.

 

Han går med en X-pand gjord, som han er meget glad for Han er så meget mere afslappet med den end en alm. gjord :)

 


*****

VH

Anna

- Med pintovallak Alberto A Kila:
www.instagram.com/annacharlotten/

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min hest
Forfatter: 
Dato:  26-03-2018 21:59

sådan er min gut også. Jeg har prøvede lidt forskellige gjorder på ham. Og pt. (redet med den i et års tid) fungere en gjord med memory skum virkelig godt til ham.

 

Jeg har denne; www.ridersdeluxe.dk/collections/ gjorde/products/kavalkade-kort- gjord-med-elastik

 


Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd
 
 Afhænger af hest og sadel
Forfatter: 
Dato:  27-03-2018 07:36

Jeg har en herre som tidligere har døjet med spændinger og tendens til gjordkrampe. Dér hjalp Xpand-gjorden utrolig godt og han har fungeret på den i et par år. Hen over denne vinter har jeg så skiftet sadel, da den anden begyndte at ligge lidt i bagvægt. Og dér var Xpand ikke længere god - sadlen flyttede sig for meget, primært frem.

Jeg har så købt en Shoulder Relief Strechtec Girth og den ligger super - sadlen bliver på plads og hesten er glad :-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider