Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Stroppy Mare?
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 10:17

Erfaringer - gode som dårlige - med tilskuddet Stroppy Mare?

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd

gode erfaringer
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 21:34

Det hjalp på vores hoppes "hoppethed" - dog viste sig dog at det skyldtes en cyste - men det dæmpede brunsttegnene en del.

På nogle er det nok at give angus castus - da det også virker dæmpende... det gælder både vallaker og hopper faktisk :)

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Erfaring...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2016 22:35

Min "rødhårede" dame fik det for nogle år siden - desværre uden den store succes...

For det første var det nærmest umuligt at få hende til at æde det (og hun er ellers altædende!) - og da det endelig lykkedes, havde det ingen effekt

Trine (Faxa)

0
0
Svar på denne tråd

Afprøvet
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 11:27

Jeg har brugt det til min hoppe som har en meget stærk karakter året rundt - det er ikke brunstrelateret.

jeg syntes det havde en lille effekt i det daglige, dog hjalp det ikke når først hun "gik i sit rødefelt" - men i den daglige omgang syntes jeg hun virkede mere afbalanceret.

PS - hvis du vil købe det så kan det betale sig at købe i England fx. hos rideaway

Trine Bach

Dana Crusador - DV 2007

Safians Gomilla - OL 1998

Godsets Unilla - OL 2014

Rockness - DV 2005

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider