Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Brunstig hoppe..
Forfatter: 
Dato:  14-01-2016 23:26

Har den her søde og arbejdsomme hoppe. Hun er konkurrencehest i dressur og man bliver lidt træt når hun går i brunst.

Hun er på ingen måde urimelig, men bliver lidt mindre fremadgående for benet og bliver lidt sløv. Vil gerne stoppe op, blinke og spænder derved i bugen fordi hun gerne vil stoppe op og små blinke til de andre heste. Grr..

Har i erfaringer med noget tilskud man kan proppe i dyret?

Hun fejler intet og er syet bagi. Altså hverken sinsddsyg eller blæst, men stadig ret belastende når jeg træner op til stævne eller er ude.

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd

Tilsud
Forfatter: 
Dato:  18-01-2016 15:01

Strobby mare er rigig godt! :-) Bruger det selv, og kan klart mærke forskel.. Giver hende det dog kun om sommeren, virker som om at min er i pause om vinteren :)

0
0
Svar på denne tråd

Avle senere?
Forfatter: 
Dato:  18-01-2016 21:42

Skal der avles på hende senere? For jeg ved at Hørsholm Hesteklinik har kørt et forsøg, hvor de hormonbehandler hopper så de ikke kommer i brunst. De skal sprøjtes med regelmæssige mellemrum, noget der hedder hvert halve år. Men de er ikke sikre på om hopperne kan bruges til avl når de stopper.

Mvh. Charlotte

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Welsh Mountain hingsteføl med særdeles god afstamning sælges

Killinger bortgives

0
0
Svar på denne tråd

Bjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  18-01-2016 22:46

Stroppy mare lyder som en god ide.

Ja vi regner med hun skal avles på når hun ikke er dressurhest mere :)

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider