Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Dårlige blodværdier, erfaring?
Forfatter: 
Dato:  26-06-2014 08:16

Min 5 års har i april fået konstateret forhøjede leverværdier, som formentlig skyldes brandbærger i et parti wrap. Efter 6 ugers behandling med Marie tidsel og B vitamin kur var hans levertal fine igen, men til gengæld var hans blod værdier helt skæve, nogle tal var for høje, og andre for lave. Han får nu et tilskud (HB Formular) som hjælp til at stabilisere blodværdierne.


Har andre haft erfaring med dårlige blodværdier?, hvor lang tid gik der før din hest var "fit for fight" igen? Håber at høre andre erfaringer.

 

Billede

 


XXère vil altid stå mit hjerte nært

R.i.p Chantelle 1999-2011

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider