Min 5 års har i april fået konstateret forhøjede leverværdier, som formentlig skyldes brandbærger i et parti wrap. Efter 6 ugers behandling med Marie tidsel og B vitamin kur var hans levertal fine igen, men til gengæld var hans blod værdier helt skæve, nogle tal var for høje, og andre for lave. Han får nu et tilskud (HB Formular) som hjælp til at stabilisere blodværdierne.
Har andre haft erfaring med dårlige blodværdier?, hvor lang tid gik der før din hest var "fit for fight" igen? Håber at høre andre erfaringer.