Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Hamp strøelse, spåner????
Forfatter: 
Dato:  07-03-2014 14:59

Hvad er erfaringen med Hampstrøelse kontra andre former for strøelse i alm stald ikke i løsdrift???

0
0
Svar på denne tråd

Brug halmpiller
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 11:06

Hej

Jeg har rigtig god erfaring med halmpiller og har brugt dem i mange år. Jeg får mine fra Højgaard Halmpiller til en god pris. De støver ikke og de suger fabelagtigt.

Så strør du et godt lag ud og så fjerner du bare beskridt eller våde pletter efter behov. Resten lade du ligge og fylder så på efterhånden som de fjerner noget. Det fungerer perfekt og er billigt i drift. Ca 1000 kg pr. hest pr. år

Her er et link til Højgaard Halmpiller

Højgaard Halmpiller

Anne-Mie

0
0
Svar på denne tråd

hørstrøelse
Forfatter: 
Dato:  19-03-2014 19:54

Min nabo har brugt hørstrøelse til sine ponyer, og de gange jeg har passet dem, synes jeg det har været meget nemmere at muge i end spåner. Det suger sindssygt godt, så overfladen er faktisk altid tør. Der synes jeg tit, spåner bliver noget vådt snask. Jeg er selv så gammeldags, at jeg bruger halm, bl.a. fordi jeg kan få det til vennepris.

Oplysninger om Siff / Guccis fortid søges. Irish Cob Crossbreed fra 1996. Genkender du hende? Se billeder på præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

har for flere
Forfatter: 
Dato:  20-03-2014 14:56

år siden skiftet spåner ud med hamp i stalden og errigtigglad for det. Det er lyst som spåner, men suger meget meget bedre.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider