Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Horselux
Forfatter: 
Dato:  21-10-2013 14:59

Synes gang på gang jeg hører godt om deres produkter, hvilket jo er godt! Og er blevet lidt forfalden til deres gode priser..

Jeg er bare sådan lidt.. Kan det virkelig passe, at det kan være så godt til den pris?

Kan se at de bruger GMO soja.. Er der ikke noget med at det ikke er så godt? Mener det er det de bruger i Equsanas produkter, som nogle ikke kan tåle?

Konikponyen Masca Z Nadziei

og

Frieserpigen Jackie af Birkely!

Kig gerne min blog

masca-z-nadziei.blogspot.com/

Og mød os på Epona.Tv

HornskovVindberg Inkasso

0
0
Svar på denne tråd

Horselux
Forfatter: 
Dato:  22-10-2013 21:26

Jeg er også en af dem der kun har godt at sige om horselux. Skal dog hurtigt nævne at det er easy, fiberpiller, lucernen og multivit jeg er forbruger af.

Jeg er så heldig og bo ret tæt på hvor de fremstiller det, og ja prisen er meget fordelagtigt. Og mine hypper elsker det.

Der er så vidt jeg ved ikke nogen der har det endelige svar på hvorfor nogle får knopper af equsanas foder men en teori har været for meget protein.

Jeg har ikke fundet ret meget foder fra equsana der ser godt ud i mit foderprogram, de anvender minimums normer så der bliver flere røde tal ved mig. Det er der ikke ved horselux:-)

De sojabønner som bliver dyrket i Danmark i dag er genmodificeret, konsekvensen ved dette kendes ikke. Uden behandling er sojabønner ikke egnet som hestefoder i større mængder eller over længere perioder, da de indeholder giftstoffer. Sojabønner kan bruges til fire forskellige slags fodermidler: hele mikroniseret soja, soja skaller, sojaskrå og sojaolie.

Mvh Rikke

2
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  23-10-2013 08:34

jeg sværger også altid til horslux - fantastisk foder, til en god pris, og jeg synes at det er god kvalitet..

jeg har dog været nødt til at købe noget der hedder pre-alpin (fra hippolyt tror jeg?) pga. diarré og jeg skal så se om det hjælper...

nu med gule Hjalte Tidselbjerg

men savner min røde basse Apache

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

0
0
Svar på denne tråd

bruger det også her.
Forfatter: 
Dato:  25-10-2013 18:24

Bruger det også her og er svært begejstret! Ja de bruger gmo, som de andre, men deres økologiske variant er selvfølgelig fri for gmo.

frederiksborger.dk

en linksamling til frederiksborghestesider på nettet

Destrier.dk

mit lille bestillings stutteri

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  25-10-2013 20:16

Jeg kender ikke deres alm. foder, men deres lucerne er den bedste, jeg har haft i hænderne af dén type (altså med tilsat lidt olie/melasse, som jeg foretrækker pga. kræsne heste ). Har givet det i næsten 2 år nu og har endnu ikke mødt en "dårlig sæk" eller lign. Det er virkeligt vigtigt for mig, da jeg har en allergihest, som ikke kan tåle det hvis den slags grovfoder ikke er i orden.

0
0
Svar på denne tråd

Ang lucernen
Forfatter: 
Dato:  26-10-2013 16:49

Mine er også rigtig glade for lucernen, jeg passer på protein så jeg købte en lucerne fra equsana med mindre protein. Men der blev rynket næse af begge heste Så jeg måtte til og blande meget horselux lucerne i, for at få det til og glide ned:-) så det gør jeg ikke igen.

mvh rikke

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har brugt horselux
Forfatter: 
Dato:  29-10-2013 08:24

igennem flere år. Er dog gået over til andet i år, da jeg har en hest, der ikke er så god til at spise alt det smuldrede til sidst. Ellers har jeg været OK tilfreds.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-10-2013 08:39

Brugte deres Easy for en del år siden, med stor tilfredshed... Deres lucerne er den eneste mine 2 gider spise, ingen andre gider de så meget som smage på nærmest

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider