Hej Alle
Er der nogle af jer, der kan anbefale et godt og rart opstaldningssted i nærheden af Engesvang (vest for Silkeborg)?
Jeg leder efter et sted til mine to islandske hopper, hvor der er søde mennesker til at passe på dem.
Det skal være et sted med:
- Løsdrift dvs. 4 sider (ikke halvtag), med tør, blød bund og god plads. Hvis den er af stål, skal der være sparkeplader forneden.
- Store gode folde med græs hele året og ingen mudder
- Mulighed for eget foder
- Fodring af hestene hver dag
- Mulighed for pasning - såsom dækken af og på
- Tilsyn med hestene
- Gode vandingsforhold - også om vinteren
- Ridebane med blød bund og drænet, så den kan bruges det meste af året
- Gode ridturs muligheder
- Wrap ikke vådt
-
- og er der tillige nogle af jer, som kan anbefale en god smed i samme område?
Håber nogle har nogle gode tips 
Mvh
Stinne