Jamen mit blev opdaget "tilfældigt" hvis man kan sige det..
Min er en ung fjord og han begyndte at tabe et bagben indimellem i galop, ikke hver gang eller noget, bare en gang imellem.
Jeg besluttede i at få en kiropraktor ud og kigge ham igennem.
Det blev Rikke Andersen og hun gik ham igennem og mente det var sædstrengsproblemer han havde.
Han går/gik derudover meget småt bagtil, som om han gik på line.
Min reagerede ikke voldsomt når der blev trykket, han løftede bagbenet og fik "trekantede" øjne, men helt klart det gjorde MEGET ondt på ham.
Jeg fik så en dyrlæge til at undersøge det (for at få det konstateret) og hun var enig, så der blev bestilt tid og han er nu ovre det.
Der er blevet fjernet 15 cm arvæv i hver side, så nu går jeg bare og venter på at vi kan komme igang med genoptræningen igen 