Jeg har en hoppe, der døjer lidt med generel sundheden, skifter pels langsommere,og har fået saccorider og har virket lidt trykket psykisk. Hendes blodprøve (taget sidste år) viste, at systemet havde bekæmpet en infektion (resten af tallene var ok) og vi konkluderede det nok var derfor. Jeg har givet hende alverdens vitaminkure hen over snart 2 år. Uden den vilde effekt(dog bedre pels på nds) og var efterhånden nået til den konklusion, at nu skulle hun snart videre over regnbuen. Prøvede for en måned siden at tilsætte timian i foderet, for at se om immunforsvaret kunne bekæmpe saccoriderne. Indtilvidere ser det ikke ud til at hjæpe på dem (bortset fra de ikke er vokset) , men det har haft den bieffekt, at jeg har fået en glad hest tilbage der nu kommer og vil snakke og nusse igen. Altså en psykisk ændring! Spørgsmål..... er der andre der har oplevet lignende....?