Jeg har længe tænkt over, om jeg skulle oprette dette indlæg, for jeg vil helst ikke have, at det bliver opfattet som reklame. Men efter at have haft helt fantastiske erfaringer med Hippolyts MikroVital kur bliver jeg simpelthen nødt til at dele mine erfaringer med andre heste-ejere, der føler, at der ligesom er en lille smule galt, men ikke en helt masse 
Jeg købte en islænder i efteråret 2012. Dejlig hest, god gnist, sund og rask. Se lige de glade øjne (her hos sælger) 
Vinteren var dog hård for ham. Han flyttede fra sin flok og sin avler. Skulle vænne sig til livet som ridehest. Blev endda flyttet engang undervejs (det første opstaldningssted var ikke det rigtige for os alligevel). Det resulterede i en træls, afgnavet pels, svampe-angreb og generelt lidt kedeligt humør. Han var bare ikke rigtigt glad og tilpas.
Efter svampe-angrebet begyndte jeg at give ham MikroVital-kuren. Billedet her er endda fra et tidspunkt, hvor han er i bedring.
Her er han så en kur og nogle måneder senere. Ubetinget foldens pæneste pels, intet tegn på de ringorm som plager de andre. Fantastisk energi og humør - en sand fornøjelse
På det første billede herunder har jeg ikke striglet ham i tre dage 
Igen: Det er ikke en reklame, jeg vil bare videregive information om et virkelig godt og virksomt produkt, der måske kan hjælpe andre heste-ejere til den rette fornemmelse i maven, hvis man har en (lidt) utrivelig hest, der godt kunne trænge til pænere pels og bedre imunforsvar 