Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Min erfaring med en vitamin-kur
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 12:09

Jeg har længe tænkt over, om jeg skulle oprette dette indlæg, for jeg vil helst ikke have, at det bliver opfattet som reklame. Men efter at have haft helt fantastiske erfaringer med Hippolyts MikroVital kur bliver jeg simpelthen nødt til at dele mine erfaringer med andre heste-ejere, der føler, at der ligesom er en lille smule galt, men ikke en helt masse

Jeg købte en islænder i efteråret 2012. Dejlig hest, god gnist, sund og rask. Se lige de glade øjne (her hos sælger)

Billede

Vinteren var dog hård for ham. Han flyttede fra sin flok og sin avler. Skulle vænne sig til livet som ridehest. Blev endda flyttet engang undervejs (det første opstaldningssted var ikke det rigtige for os alligevel). Det resulterede i en træls, afgnavet pels, svampe-angreb og generelt lidt kedeligt humør. Han var bare ikke rigtigt glad og tilpas.

Efter svampe-angrebet begyndte jeg at give ham MikroVital-kuren. Billedet her er endda fra et tidspunkt, hvor han er i bedring.

Billede

Her er han så en kur og nogle måneder senere. Ubetinget foldens pæneste pels, intet tegn på de ringorm som plager de andre. Fantastisk energi og humør - en sand fornøjelse På det første billede herunder har jeg ikke striglet ham i tre dage

Billede

Billede

Igen: Det er ikke en reklame, jeg vil bare videregive information om et virkelig godt og virksomt produkt, der måske kan hjælpe andre heste-ejere til den rette fornemmelse i maven, hvis man har en (lidt) utrivelig hest, der godt kunne trænge til pænere pels og bedre imunforsvar

1
0
Svar på denne tråd

MicroVital
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 12:43

Kan kun give dig ret, det er et fantastisk produkt og jeg giver det hvert år som en booster og kan se markant forskel.

Mange der klipper deres heste glemmer at naturen tager over og der vil blive et mangel senere hen på året og derfor er den super god som et boost eller såfremt man har haft en hest med længere varende sygdom og endda de heste som bruger alt på fælding osv. ja jeg kunne blive ved

Opfatter ikke dit indlæg som reklame, blot videregivning af god erfaring med et produkt, som virkelig kan hjælpe

Hilsner

Lina

SÆLGES:

2 stk. efter Casir Ask/Willemoes

Duchesse: BRDH hoppe fra 09-Bedste hoppeføl v/BH Følcamp. 2009

Desiré: RDH hoppe fra 08-Udtaget til eliteaukt. i 2008

- se nærmer info på præsent.

1
0
Svar på denne tråd

ok at reklamere
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 13:24

Jeg synes da det er helt ok at reklamere for et produkt man synes har hjulpet.

Jeg giver selv mine hest vitamin, mineral og urte kure (dog ikke færdig blandinger)

HN skal vel bruges til at give erfaringer til andre, så helt fint med mig.

jette

Stald Møllegården Heste og Ridecenter

Pony Rideskole - Horsemannship kurser for børn og unge

Center for alternativ behandling

bla. KST, Akupunktur, TFT, Massage og Naturopati

Rideterapi og Hippoterapi

0
0
Svar på denne tråd

Kan absolut tilslutte mig
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 15:28

Også meget gode reslutater her hos mig. Kan varmt anbefales :)

1
0
Svar på denne tråd

oss mig.
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 16:09

Jeg vil også gerne give Jer andre ret!

Det virkede også utroligt godt på min hoppe :)

Bruger det gerne igen!!!

0
0
Svar på denne tråd

oss mig.
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 16:09

Jeg vil også gerne give Jer andre ret!

Det virkede også utroligt godt på min hoppe :)

Bruger det gerne igen!!!

0
0
Svar på denne tråd

helt enig
Forfatter: 
Dato:  03-06-2013 19:57

Jeg er med i heppe-koret. Det er et rigtig godt produkt

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 08:18

Er også med på heppekoret..... Micro Vital er bare et godt produkt og alle pengene værd, prøvede det for første gang sidste år og hvor blev hestene da flotte

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 10:35

For det første: Fedt, at I er enige. Ja, det er bare et GODT og VIRKSOMT produkt. Hver en øre værd

Og for det andet: Hvor er det dejligt at vi også kan bruge sådan en gruppe her til at dele erfaringer uden løftede pegefingre. Tak for den gode modtagelse af mit indlæg.

Jette: Jeg ville ønske, at jeg havde overskuddet og erfaringerne til at kunne blande sådan en vitamin og urtekur selv. Det er fandme sejt! Indtil videre nyder jeg at kunne købe det, og nyde, hvor skønt det dufter

0
0
Svar på denne tråd

vitamin/mineral
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 13:59

dejligt med gode erfaringer :)

bruger i det sammen med andre vitaminer/mineraler, eller alene?

jeg går ud fra at jeres heste får vitaminer/mineraler året rundt, og at micro-vitalen bruges som booster som i skriver?

hvordan fodrer i normalt?

og hvordan fodrer i når i bruger micro vital?

ejer af Apache!

0
0
Svar på denne tråd

Svar :-)
Forfatter: 
Dato:  04-06-2013 14:18

bruger i det sammen med andre vitaminer/mineraler, eller alene?

Min hest står opstaldet i løsdrift, så han fik det kraftfoder/vitaminblanding, han plejede PLUS MikroVital-kuren. Men jeg ville ikke være bange for, at bytte almindelige vitaminer ud med kuren, hvis det kan lade sig gøre med fodringen.

jeg går ud fra at jeres heste får vitaminer/mineraler året rundt, og at micro-vitalen bruges som booster som i skriver?

Han havde i hvert fald fået vitaminer i den tid hos mig, så ja, det blev brugt som en booster.

hvordan fodrer i normalt?

Nu er min jo en islænder, og hos dem er problemet ofte, at give så lidt, at de ikke bliver for tykke og nok til at "dække ind". Det kan man sige, at det var så heller ikke gjort "godt nok". Pt går han på jordfold med lidt nippe-græs, hø og halm. Han får et par timers græs om dagen og Sember Cubes fra Hippolyt (deres "godbids-vitaminer")

og hvordan fodrer i når i bruger micro vital?

Hvis jeg skulle give ham det nu, ville jeg bytte Sember Cubes ud med MikroVital.

0
0
Svar på denne tråd

har ikke samme erfaring
Forfatter: 
Dato:  12-06-2013 14:00

Måske har mine bare været godt dækket ind, men har brugt det to gange som kur efterår og forår oven i anbefalet dosis af hippolyts foder. som booster. Absolut ingen effekt og syntes heller ikke de var så pæne, det år jeg kørte på hippolyts produkter, havde også problemer med hovbylder efter, men ved ikke om det skyldes foderet eller vejret/folden/noget andet! ps. havde ikke problemer med bylder før og efter. Men er vild med brochuren og konceptet, det virker bare ikke på mine.

frederiksborger.dk

en linksamling til frederiksborghestesider på nettet

Destrier.dk

mit lille bestillings stutteri

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider