hjælp lige engang!? 
jeg har lige haft smed til min hest. min hest er kommet ned hos noget familie og stå, da jeg solgte min pony.
min familie har islandske heste og alle hestene står på døgnfold.
min families heste skulle så have smed (en smed som normalt kun beskære islandske heste), og jeg valgte så at få ham til også at beskære min hests hove.
da han var færdig opdagede jeg, at han kun havde beskåret selve hoven, men ikke ordnet og beskåret strålen, som jeg ellers har været vant til, fra min egen smed...
er der nogen der kun hjælpe med en god forklaring på dette? fik ikke spurgt ham nemlig??