Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

pc-horse hjælp
Forfatter: 
Dato:  20-11-2012 23:09

Hej

Jeg har netop investeret i dette foderprogram, da jeg efterhånden har fået samlet en del heste(Ups ) og derfor selv gerne vil tjekke at de får hvad de har brug for.

Men må indrømme jeg blev lidt skuffet for synes godt nok de foderemner der er i listen er et meget begrænset udvalg, og synes det er rimelig svært at lægge nye emner ind, er der nogen som har programmet som har nogle gode tips og ideer,

på forhånd tak for hjælpen.

Mvh Naja

Nu med ifolet hoppe:-)

Termin 2. juni 2013

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2012 08:26

Jeg synes også det var besværligt og meget få foderemner.

Der er ingen nem måde, andet end at taste det hele ind for et foder, hver gang du skal have et nyt produkt ind.

God 17" Stübben springsadel til salg.

Se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  23-11-2012 14:29

så ikke at programmet er svært at bruge...

Ligesom jeg heller ikke synes, at det er svært at lægge et ny produkt ind. Du kan vælge at oprette en nyt produkt ved at kopiere et allerede eksisterende produkt fra foderlisten og dernæst rette værdierne.

Men ja ud over grovfoder, almindelige fodermidler som havre, lucerne, olie, soyaskrå, roepiller, grønpiller mv (dvs de "rene" varer som ikke er opblandede) - så er det kun få fodermærker der er lagt ind i programmet. Så hvis man bruger andet skal det oprettes.

For mit eget vedkommende bruger jeg kun 2 produkter udover det der allerede var i databasen, da min fodring primært er baseret på godt stråfoder.

mvh Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider