så ikke at programmet er svært at bruge...
Ligesom jeg heller ikke synes, at det er svært at lægge et ny produkt ind. Du kan vælge at oprette en nyt produkt ved at kopiere et allerede eksisterende produkt fra foderlisten og dernæst rette værdierne.
Men ja ud over grovfoder, almindelige fodermidler som havre, lucerne, olie, soyaskrå, roepiller, grønpiller mv (dvs de "rene" varer som ikke er opblandede) - så er det kun få fodermærker der er lagt ind i programmet. Så hvis man bruger andet skal det oprettes.
For mit eget vedkommende bruger jeg kun 2 produkter udover det der allerede var i databasen, da min fodring primært er baseret på godt stråfoder.
mvh Heidi