Jeg synes, at Easyboots er nemme at bruge, jeg bruger Glove-modellen.
Der er lige noget omkring hovpleje (værst om sommeren, synes jeg), og så omkring at finde den rigtige boot, som man skal vænne sig til. Men når det så er kørt ind, så synes jeg, at det er relativt nemt. Man vænner sig til lige at gå alle fire hove efter hver gang man rider og evt snuppe en flos eller lign.
ooooog... så erindrer jeg, at der var noget mere vedligehold i starten, da sømhullerne skulle vokse ud - men det er mere end to år siden, min hest fik skoene af, så det ligger altså lidt langt tilbage.