Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Erfaringer med Boots
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 11:25

Jeg har taget skoene af min hest (eller rettere sagt, smeden har).

Nu vil jeg prøve med boots og jeg har brug for gode råd med hensyn til jeres erfaringer med hvilke boots, I synes der er de bedste.

Gitte :)

0
0
Svar på denne tråd

uden sko
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 12:13

Hej

Jeg er rigtig glad for mine Marquis hovsko, de er lette at lægge på og rengøre. Nu er det ca. 3/4 år siden jeg også fik pillet forsko af min hest, og nu er han nået så langt at vi går uden "hjælpemidler" på bane, og så bruger jeg dem bare når jeg skal ride i terrænet. God fornøjelse.

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 12:13

Prøv at søge i forummet på boots, der ligger et hav af tråde :)

Men jeg kan lige afsløre at mine favorit-boots til en overkommelig pris er Easyboot Glove :)

Julie Herold

Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift - that's why we call it the present

http://julieherold.wordpress.com/

0
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 14:00

Jeg synes, at Easyboots er nemme at bruge, jeg bruger Glove-modellen.

Der er lige noget omkring hovpleje (værst om sommeren, synes jeg), og så omkring at finde den rigtige boot, som man skal vænne sig til. Men når det så er kørt ind, så synes jeg, at det er relativt nemt. Man vænner sig til lige at gå alle fire hove efter hver gang man rider og evt snuppe en flos eller lign.

ooooog... så erindrer jeg, at der var noget mere vedligehold i starten, da sømhullerne skulle vokse ud - men det er mere end to år siden, min hest fik skoene af, så det ligger altså lidt langt tilbage.

Mvh. Katja

Pikeur Epsom stævnejakke, st. 76, farve navy sælges. Se annonce på profil

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider