jeg har selv haft en med knæskalslåsning og har også været inde over problemet som behandler.
og min helt klare holdning er at intet kan stå alen, det kan godt være du har læst at b1 er godt for knæskalslåsning men så har du forhåbentlige også læst at der skal anden behandling og træning til for at give et ordentlige resultat.
min egen hest, fik behandling, ekstra vitaminer (ikke kun b1), ekstra mineraler, olie, urter, naturmedicin samt blev han special trænet og vi lavede udstrækningsøvelser
forløbet varede i ca. 6 mdr. og det var faktisk hårdt arbejde
i dag får han stadig ekstra vitaminer og mineraler, olie i vinterperioden, samt i perioder urter og naturmedicin - han skal trænes min 3 dage om ugen og lave udstrækningsøveler efter hver træningsgang
han er rentgående, men vi skal hele tiden være opmærksomme og sætte ind hvis vi mærker det mindste og specielt i denne tid er vi meget opmærksomme på hans gang.
indrømmet, han var også slem, men han havde så mange andre kvaliteter, så vi ville gerne gør arbejde og give ham en chance