Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Spark på has
Forfatter: 
Dato:  09-09-2012 20:33

Hej HN.

 

Jeg er lidt i dilemma.

 

For 14 dage siden blev min elskede hyp sparket på hasen lige på knoglen og fik en stor hård hævelse og er halt..

 

Dyrlægen var så ude og han røntgenfotograferede - og heldigvis var der INTET at komme efter på billederne.

Min hest fik derfor smertestillende og penicillin og hævelsen faldt også en del.

 

Nu er der kun en lille hård hævelse tilbage, som ikke er varm eller noget. I skridt er min hest rengående men i trav er han momentvis halt, forstået på den måde, at han tager nogle skridt hvor han halter og nogle hvor han er rengående.. Da jeg havde ham i longe igår (for at tjekke om han var rengående), lod jeg ham trave 5-7 minutter og jeg synes han blev bedre og bedre...

 

I dag skridtede jeg så på ham, fordi jeg tænkte at han måske bare er stiv, satte kort i trav for at tjekke, men han var igen som da jeg startede med longen i går.

 

Bør jeg ringe til dyrlægen, eller er det mon "bare" slaget og stivhed?

 

Hvad tænker I?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider