så er hesten endelig kommet hjem fra sommergræs og vi er kommet godt igang med ridningen igen og unghesten er bedre gående end nogensinde med bedre gangarter end jeg nogensinde turde drømme om..
planen med den var at komme til at ride mb/ma på sigt(han er 5 år).men som det ser ud nu med de gangarter han begynder at vise så kan jeg måske se frem til lidt mere og så SMIDER HAN EN SKO.........

så nu må jeg ha fat i smeden endnu engang(og han er ik nem at få fat i) og håbe han kan komme hurtigt inden hoven flækker helt så skoen ik kan sættes fast igen..det er ik nemt med en hest der ik kan gå med klokker uden at bide dem itu og derved hive dem af..
så lille hyp vær nu venlig ik at smide dem igen når du får den på igen..hm