Min hest kom for over et år til skade på høje forben helt nede i koden hvor muskler og gaffelbånd og en vene blev skåret over, samt mindre knoglebrud..
Han er kommet sig fint og der er intet i ridningen men men men...
Aret er forsat lyserødt, lettere fortykket (selvfølgelig pga arvæv) men han bider i det og det er derfor beskyttet af en blød bandage, dyrlægen har tjekket det og kan ikke komme med nogle forklaring..
Nu arbejder jeg selv i sundhedssystemet med mennesker og ved at der her findes plaster man kan sætte på samt cremer til at smøre med..
Kender i en god creme eller andet der kan "ødelægge" arvævet og stoppe kløen så han ikke bider det op??