G´aften HN
Frygter min pony nu er syg igen... 
Hun er lige kommet sig ovenpå sin lungebetændelse og har haft det rigtig fint siden hun stoppede på antibiotika sidste onsdag. Men her til aften stod hun bare og hang på jordfolden (går på jordfold om natten og græs om dagen)og var på ingen måder interesseret i sit hø... Normalt STORÆDER hun sit og de andres (hihi) hø i løbet af ingen tid, men nu stod hun bare og hang...
Jeg tog hende ind og tog hendes temperatur. Den var lidt forhøjet - er normal 36,5 og her til aften var den 37,5... Hun ville dog gerne spise sine vitaminer, en håndfuld hø i boksen - men ville ikke have sine roepiller i krybben...
Hun pøllede, så der da lidt gang i tarmene og synes ikke hun virkede dehydreret (huldfolds-test)...
MEN!! Nu bliver det lidt - hmmm ja - underligt... Da jeg skal tage hendes temperatur, ser jeg at hendes skedeåbning er meget slap... Bare jeg bevæger halen åbner den sig næsten?? Det har jeg da aldrig observeret før - og hun burde ikke være i brunst. Hun er ydermere pænt osv bagtil, så forstår det ikke helt...
Nå nu kører jeg ud og tjekker hende igen - og håber der er nogen som i mellemtiden kan komme med de vise sten 
mvh Tine
NB! Ifælge staldejer, har hun ikke rigtig gidet at græsse førend sidst på eftermiddagen - og her taler vi altså om en pony som nærmest ikke løfter hovedet i de timer hun går på græs ellers...