Hej Alle.
Tak for i gider bruge jeres tid på at hjælpe mig 
Hun er 10 år og 170 i stg.
Og har gået siden hun var syv.
Jeg vil gerne bruge hende som dressur hest, som jeg gjorde det første halve år jeg nåede at ride hende..
Derfor skriver jeg til jer herinde, for at få nogen gode råd.
Ved det er en meget reseveret operation, men spørgsmålet er om det overhovedet kan betale sig. Er jo super ked af det da hun så utrolig gerne vil med, når vi tager de andre heste ud og rider, og det gør helt ondt inden i mig at se det blik som hun kan sende når hun ikke får lov til at komme med.
Jeg spurgte dyrelægen om det var noget hun havde ondt af, for hvis det var det, ville det jo være bedst at hun blev aflivet, men de siger hun ikke har ondt af det.
Når hun går på folden halter hun ikke, hun kan farer rundt og lave ballade med de andre heste, i fuld galop og hoppe på alle fire.
Men så snart jeg kræver det mindste af hende, ryger hun direkte tilbage til start igen.
Jeg er en pige der elsker at ride ringridning, og det gør Eleonora "Hesten" også, og så snart jeg tager hende med til ringridning, og hun skal galopere lige ud, er der ingen ting.
Men så snart jeg kræver at hun skal bøje sig til siderne, så begynder det at knibe.
Jeg har overvejet bare at få lagt et føl i hende, men ved ikke om hun kan klare det, om hun evt. bliver for tung til at hendes ben kan magte det.
Jeg har fået hende nede fra øst Tyskland, og har hørt mange historier om at hun måske har kunnet være dopet eller fået smertestillende da jeg købte hende, nogen der har hørt det om Tyskland?
Håber at høre fra jer.
Knus Pia