rigtig god ide fra foderfirmaets side, men det er nu også på tide at de finder på noget for ellers tror jeg ikke de kunne sælge deres produkter.
ikke fordi deres produkter er dårlige overhovedet, men det har være utroligt svært at få fingre i, når det kun kan købes i jylland.
ville du købe produkterne, kostede de før i tiden rigtig mange penge oven i at få, når det ikke kan købes i alm. foder forretninger.
desværre synes jeg deres produkter er dyre og desværre uigennem skuelige i forhold til mængder osv. for alm. hesteejere, så det er nok meget godt at de tilbyder gratis foderrådgivning.
held og lykke med det nye tiltag til simpel balance
jette