Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Foder leveret til døren...
Forfatter: 
Dato:  19-06-2012 23:02

Jeg MÅ da bare dele det her med jer. Tænk at nu kan man få en decideret FODERORDNING, dvs få sit foder leveret direkte til døren. Ikke nok med det, så kan man også få hjælp til den rette fodring af sin hest med "hjemmebesøg" af en hestesagkyndig fra Simple Balance som gennemgår hesten ift. alt. I kan selv prøve at læse om det på deres hjemmeside simplebalance.dk.

Man kan da kun glæde sig over, at det bliver lettere at være hesteejer:o)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 13:22

Hmm vi har nu også fået foderet leveret til døren gennem længere tid, via Lærkegårdens fodersalg :)

Dog tilbyder de så ikke den udvidede service med gennemgang af hesten, men leveret blev foderet :)

Mvh

Janni

Helt og aldeles hesteløs....

0
0
Svar på denne tråd

Jeg får Horslux
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 13:40

lige til døren og gratis foderrådgivning samt foderplan.

Jeg skal bare købe en palle ad gangen og så er prisen oven i købet billigere end hvis jeg køber mindre mængder og henter selv...

0
0
Svar på denne tråd

Til døren...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 18:16

...plus foderplan, rådgivning og rabat på større mængder - tror ikke der er nogen foderfirmaer, der IKKE tilbyder dette, så der er da nok at vælge imellem.

0
0
Svar på denne tråd

dadada...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 18:49

Mette jeg tror måske først du har fået øjene op for det nu

For det kan du får ved stort set alle og i mange år, jeg tror ikke jeg kender nogen forhandlere der ikke yder rabatter, levere til døren, osv osv :-)

Det er jo det de lever af :-)

Det at leve, er livet...

Livet er det, at leve...

0
0
Svar på denne tråd

Ha, ha, ha...
Forfatter: 
Dato:  20-06-2012 20:55

Joooo men forskellen er her, at jeg skal IKKE købe en palle af gangen. Jeg får 100% stivelses og sukkerfrit foder til mine heste som oven i købet er organisk OG jeg får rådgivning ift hver enkelt hest så de får individuelt tilpasset foder....det er ikke helt som med de andre:o)

0
0
Svar på denne tråd

foder abb.
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 05:12

rigtig god ide fra foderfirmaets side, men det er nu også på tide at de finder på noget for ellers tror jeg ikke de kunne sælge deres produkter.

ikke fordi deres produkter er dårlige overhovedet, men det har være utroligt svært at få fingre i, når det kun kan købes i jylland.

ville du købe produkterne, kostede de før i tiden rigtig mange penge oven i at få, når det ikke kan købes i alm. foder forretninger.

desværre synes jeg deres produkter er dyre og desværre uigennem skuelige i forhold til mængder osv. for alm. hesteejere, så det er nok meget godt at de tilbyder gratis foderrådgivning.

held og lykke med det nye tiltag til simpel balance

jette

0
0
Svar på denne tråd

Uhmmm..
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 08:06

Ja det er virkelig godt tænkt når nu det var så svært og dyrt at få fat i.

Jeg syntes ikke det er dyrt. Jeg fodre for ca 10,- om dagen + hø. Det er inkluderet roepiller, Total Eclipse (vitaminer & mineraler) samt ekstra hørfrø.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 11:41

Man skal nu heller ikke bestille en palle hos Lærkegården :)

Det koster blot 100 kr., hvilket jeg finder rørende billigt

Mvh

Janni

Helt og aldeles hesteløs....

0
0
Svar på denne tråd

Broberg Handel
Forfatter: 
Dato:  21-06-2012 18:57

Broberg Handel levere også foder lige til døren. Køber man f.eks for 300kr i Fredericia og Børkop, får man det gratis leveret. I Vejle, Kolding og Middelfart skal man købe for 600kr og igen er der gratis levering. Og hvem køber ikke for enten 300 eller 600kr når det er foder. Derudover har de "køb 8 blue hors produkter og få 1 super shine/clean gratis". 8 produkter på et år er vel heller ikke urealistik.

0
0
Svar på denne tråd

All 4 Pets
Forfatter: 
Dato:  22-06-2012 14:50

All 4 Pets dyrhandler i Fredericia lever gratis, også ved mindre mængder.

Jeg køber Eggermann fodre til mine heste hos dem..Og de lever til mig hver månde.

synts at de har en god service og kan klart anbefale dem..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider