Vente til i morgen?? Har dyrlægen sagt det eller??? Situationen kan blive forværet uden behandling.
Godt, du har taget foderet fra hende!
Som svensen skriver, så skal benene i koldt vand(så koldt som muligt) - i den akutte face.
Hesten(ponyen) bør stilles på blødt underlag i boks(sand eller lignende) + evt. have styrofoam klodser på.
Læs mere her eller her 
Jeg har selv stået med en forfangen hest og min dyrlæge stod der indenfor 45 min. I mellemtiden beordrede hun futterne i koldt vand.
Han kom på smertestillende, fik klodser på, blev sat i boks og blev taget helt fra foderet det første døgn.
Heldigvis reagerede han lynhurtigt på behandlingen og vi slap for drejet hovben.
Men siden den "omgang" har det heddet begrænset græs og OBS foder.
God bedring med ponyen!