Min hest har desværre fået tryksår af sit dækken, dækkenet kom af med det samme. Heldigvis er hun kun kllippet på forparten, og kan godt holde varmen.
Har andre prøvet dette, og hvor lang tid er der cirka gået før I kunne ride igen??? Det skal lige nævnes at sadlen ligger cirka 7 cm fra det pågældene tryk, og hun virker heldigvis kun øm ved trykket. Jeg opdagede det i tirsdags og regner ihvetfald med at hun skal have fri næste uge med 