Min veninde og jeg er ved at købe en lækker miniature hingste plag på snart 2 år.
Vi spurgte ejeren om hvad han fik nu, og det var vitaminer fra Blue Hors, og wrap ad libitum.
Han ser rigtig fin ud i pels og huld.
Men er det godt nok at fodre en plag med det?
Vi har mulighed for wrap ad libitum, evt. i en slowfeeder hvis han bliver tyk. Men vi kan kun fodre en gang om dagen, så det skal ikke være en stor mængde. Jeg tænkte selv på Trave Performans, og evt. en håndfuld lucerne, eller lidt roepiller/speedi beet.
Hvad ville I vælge at fodre med, og hvor meget?