Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Think Pink
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 13:00

Jeg overvejer at skifte mit vitamin og mineral tilskud ud med Think pink.

Er der nogen der kender dette produkt, og har prøvet eller bruger det som vitamin tilskud?

Jeg fodre med hø adlibitum, der er adgang til fold 24/7, og der gives REN lucerne to gange dagligt, så jeg leder efter noget, der kan dække dem med vitamin og mineral, sporeelementer og nødvendige olier. Produktsenten påstår at think pink kan gøre dette.

Alle erfaringer, gode som dårlige, viden mm... KOM MED DET.

----- Line -----

Lyt til din hest,

Så lytter den også til dig.

0
0
Svar på denne tråd

Think Pink
Forfatter: 
Dato:  12-03-2012 21:56

Vi bruger det i vores stald og er glade for det..

0
0
Svar på denne tråd

Sammen med?
Forfatter: 
Dato:  13-03-2012 15:06

Bruger i det som eneste viamin tilskud eller?

----- Line -----

Lyt til din hest,

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har..
Forfatter: 
Dato:  13-03-2012 16:42

lige set på det på nettet og må indrømme, at uanset hvor godt det måtte være, er det et noget pebret alternativ til de andre vitamin/mineraltilskud på markedet.

Eks. Salvimin grøn koster rundt regnet 500 kr. for 25 kg og da en stor hest skal have omkring 100 gram pr. dag, er der til ca. 8 måneders forbrug ~ ca. 250 dage.

- hvorimod Think Pink til 300 kr. for 2 kg, hvor en stor hest ved længerevarende brug skal have 50 gram om dagen, er til 40 dage...!!!

Mvh

Line

Gelenegle laves - tæt på Aalborg - skriv PB for yderligere info

Feriehus ved Malaga udlejes, byhus i Torrox i 2 etager med stor tagterrasse.

Skal du have skrevet en sang? - så send en PB ...

0
0
Svar på denne tråd

Du har ret
Forfatter: 
Dato:  13-03-2012 18:50

Men hvis jeg skal gøre det op i de dyrlægeregninger jeg ligger penge til årligt, fordi han ikke vil optage zink, så bliver det billiger i det lange løb, hvis altså det er så godt som de lover. Jeg talte med dem i Herning i weekenden, og de lyder ufatteligt overbevisende, men det gør de fleste jo.

----- Line -----

Lyt til din hest,

0
0
Svar på denne tråd

vitamintilskud
Forfatter: 
Dato:  13-03-2012 19:45

Vi bruger det som vitamintilskud og vi synes det virker super.. Vi har en med tendens til mavesår og der har det altså haft en god effekt..

Det kan godt være, det er lidt dyrere, til gengæld er der flere forskellige ting i og har man en hest med et problem eller tendens, er det altså billigere, end og gå ud og købe ekstra tilskud ved siden af, når du kan få det hele den..

Jeg synes du skal prøve det, det kan ihvertfald ikke skade nogle steder.. ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-03-2012 14:50

Jeg har også brugt Think Pink, dog ikke pga vitaminerne ( det blev der selvfølgelig taget højde for at det indeholdt - så den øvrige fordring var afstemt ) men prøvede det som alternativ til YSY, blev anbefalet det i min lokale hestebutik..

Og må da sige det virkede på fordøjelsen, men der gik ikke længe inden min hoppe, som ellers ikke er specielt kræsen, gik kold i det, det er store mængder pulver de skal have, og selvom hun fik det i foder og fordelt over 2 gange ville hun ikke spise det efter kort tid..

Men det er et godt produkt, hvis man kan få hesten til at spise det...

:-)

Hilsen Conni

- ejer af verdens 2 dejligste heste - Leika hesten & My Precious..

Tjek min dejlige heste ud på: Min hjemmeside

- Søger opstaldning i nærheden af Rødekro -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider