Okay, så er der altså andre med dette.
Jeg fik, igår, noget disinficerende salve at smøre det med, af hende der ejer stedet hvor min hest står... Hun sagde iøvrigt at det var fra varmeknopperne, det havde de haft en hest med før, hvor de havde talt med dyrlægen om det. -Men der var kun til igår og idag så ved ikke om det virker på så kort tid...
Nu vil jeg skifte underlag igen og vaske det der er på nu.
Og så glæder jeg mig til det bliver varmere så han kan få sit overgangs dækken på, så vinterdækkenet kan blive vasket!
Mvh
Jeannett