Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

Strøm i hegnet ?
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 11:17

Der hvor jeg har min hest opstaldet, har de fået nye folde. Men der er ikke strøm i og er urolig, da de står tæt på køgevej. Tjekker hestene strømmen i hegnet? Og er der større risiko for at de løber igennem når der ikke er strøm i ? Jeg har forsikring på min hest, men nægter at betale selvrisiko hvis min hest løber igennem hegnet og laver skade, bare fordi gårdsejerne ikke "gider" at lave hegnet ordentlig.

Og ville da også blive super ked af det, hvis der skete min hest noget. Hvis det kunne undgås med strøm i..

Håber i ved noget omkring dette.

0
0
Svar på denne tråd

Strøm ...
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 11:44

Nogle heste tjekker hegnet, jeg har selv sådan en, lige så snart der ikke er strøm på så går hun på den anden side, men er der bare lidt så blive hun inde.

Kender flere der har heste der tjekker hegnet, så fat i ejer og sig at det skal laves...

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Ungheste sælges, 1, 2 og 3 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

skal ordnes..!
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 13:35

min(e) shetter går igennem med det samme der ikke er strøm i og der foregår noget uden for folden(det kan være en bil, et meneske, eller anden hest)

de gør det ikke hvis der er strøm i..!

alle mine andre heste er ligeglade med om der er strøm eller ej, de bliver inde uanset hvad(indtil videre)men de kommer ikke ud hvis der ikke er strøm i..

en nabos hest rendte ud af folden da der ikke var strøm i..

mishandling og vanrøgt..tænk hvis det var dig..!

0
0
Svar på denne tråd

jep heste
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 13:50

tjekker hegnet jeg har to der er hegnseksperter og de skrider hvis der ikke er strøm på.. så enten må du flytte hesten eller snakke med ejerne om hegnsforholdene.

Tina

sort og hvid tovero hoppe 2010 efter colonel coosader

sælges.. ken seriøse henvendelser. . ...

0
0
Svar på denne tråd

jep og på "lang" afstand
Forfatter: 
Dato:  18-02-2012 18:33

min gamle hoppe kunne stå 1 meter fra hegnet og kigge meget bebrejdende når der blev tændt for strømmet, for så var naboens beplantning ikke på dagens menu. Ikke at hun gik igennem, men hun lænede sig op af det.

Det samme gør vores vallak nu.

Smil smitter.

0
0
Svar på denne tråd

Har sagt det til ejer
Forfatter: 
Dato:  19-02-2012 08:43

Jeg har sagt det til ejer men han mener så længe der er græs, gør de ikke noget. Men altså græs og græs ville jeg ikke kalde det. Og deres tidligere folde stod hopper og vallakker ved siden af hinanden og der løb de igennem ind til hinanden trods for der var strøm på :/

0
0
Svar på denne tråd

Ingen forsikring
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 06:15

Hejsa

Så kan du infomere opstalderen om at hvis der ikke er strøm i hegnet, dækker forsikring ikke hvis hestene bryder ud og laver skader, det kan blive voldsomt dyrt for jer alle, måske det kan være med til at opstalderen tænker sig en ekstra gang om og sætter strøm til, og ja min hest mærker efter med mulehårene om der er strøm i hegnet når han kommer ud, så jo det gør heste.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider