Der hvor jeg har min hest opstaldet, har de fået nye folde. Men der er ikke strøm i og er urolig, da de står tæt på køgevej. Tjekker hestene strømmen i hegnet? Og er der større risiko for at de løber igennem når der ikke er strøm i ? Jeg har forsikring på min hest, men nægter at betale selvrisiko hvis min hest løber igennem hegnet og laver skade, bare fordi gårdsejerne ikke "gider" at lave hegnet ordentlig.
Og ville da også blive super ked af det, hvis der skete min hest noget. Hvis det kunne undgås med strøm i..
Håber i ved noget omkring dette.