I går aftes, da jeg puttede hestene, var min ene hest helt våd af sved på bringen og halsen.
Stalden er ret stor, men døre og vinduer var lukkede. Der er forskellige ventilationer i stalden.
Hesten har en meget tyk pels, og har før svedt i stalden.
Skal jeg blive bekymret?
Hesten er frisk og opfører sig som den plejer.
Skal jeg mon klippe den?
3 heste i stalden har dækken på, nok mest fordi ejerne vil undgå lang pels. (Jeg ved det ikke)
Mine andre heste sveder ikke og har heller ikke dækken på.
Jeg lod den ene dør være åben i nat, og hesten var tør og fin til morgen.