Nogen herinde, der kan anbefale et godt opstaldningssted syd for Odense? Vi står lige nu på Allerupgård, og det er ganske forfærdeligt.
Godt nok har det været en dårlig høst, men at det betyder vores heste skal stå på vådt og muggent halm, kan simpelthen ikke være rigtigt. De risikerer at blive enorm syge.
Endvidere er boksene mørke, små, utætte og meget snavsede.
Personen der passer stedet er utrolig grov i mælet og mener dyrevelfærd er noget pjat.
Så gode tips modtages med glæde. Gerne et sted hvor kulturen er god og horsemanship agtig.