Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

 Anbefaling af god opstaldning Odense S
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 18:21

Nogen herinde, der kan anbefale et godt opstaldningssted syd for Odense? Vi står lige nu på Allerupgård, og det er ganske forfærdeligt.

Godt nok har det været en dårlig høst, men at det betyder vores heste skal stå på vådt og muggent halm, kan simpelthen ikke være rigtigt. De risikerer at blive enorm syge.

Endvidere er boksene mørke, små, utætte og meget snavsede.

Personen der passer stedet er utrolig grov i mælet og mener dyrevelfærd er noget pjat.

Så gode tips modtages med glæde. Gerne et sted hvor kulturen er god og horsemanship agtig.

0
0
Svar på denne tråd
 
 JDHKJahd
Forfatter: 
Dato:  25-09-2011 17:48

Tøjsbo i Sanderum evt. Der er jeg godt nok lige flyttet fra, fordi jeg fik job på rideskole.. Men ved Tøsbo er der rigtig rart at være og der er store fine bokse.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider