Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Røgt og pleje

drikker ikke
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 18:51

hej alle

jeg står med mine to heste som ikke drikker og det bliver jeg lidt bekymret over. de kom på græs for en måned siden og der stoppede de med at drikke. før drak de ca 3 baljer vand på 3 dage og nu drikker de måske en kvart balje på 3 dage. de er friske og spiser og løber rundt som normalt men syntes bare det er mærkeligt de ikke drikker. er det noget jeg skal bekymre mig om eller er det fordi de for dækket deres behov for vand gennem græsset?

på forhånd tak

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-09-2011 20:23

Vrid en luns hud på halsen af hesten .. Forsvinder lunsen med det samme skal du ikke bekymre dig .. Hvis den er længere tid som at forsvinde så bør du kontakte din dyrlæge ..

Det kan være pga. fugten i græsset at de ikke drikker så meget ..

- Sagde Anne

0
0
Svar på denne tråd

ingen vand
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 16:28

Hej

Når det regner så meget er der rigligt med vand i græsset. Det betyder dog ikke at de ikke skal tilbydes vand.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-09-2011 19:57

anne : jeg har prøvet den med huden da den store af hestene engang har været dehydreret og den forsvinder med det samme... så det nok bare som du skriver at der er nok fugt i græsset. bryder mig bare ikke om at de ikke drikker og de har frisk vand da jeg skifter det selv om de ikke drikker det... mange tak for hjælpen begge to

0
0
Svar på denne tråd

vand i græsset
Forfatter: 
Dato:  24-09-2011 08:58

Vores rør heller ikke deres vand, det er fordi der er så meget vand, i græsset lige nu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider